Hallo tractorfans,
Na wat gesleutel aan mn ihc 624 afgelopen jaar, heb ik weer aardig mee kunnen rijden in de 1e snede (voor de opraapwagen miedema rotor +). Helaas had ik nog wel een beetje mot met de groepenpook. Als ik de hoge gearing rijd, wil hij er nog wel eens uitschieten. Dan komt hij tussen de lage gearing en hoge gearing in te staan en loopt het niet helemaal lekker in de bak.
Ook op de kuil, als de trekker voorover staat, schiet er tussen in. Nu is het een heel werk om die tank, stuur, dashbord, stuurhuis en dan het deksel er af te halen, maar dat is te doen (heb het voor de klauwen van de versnellingspook weleens gedaan). Maar wat zou er dan in de versnellingsbak zelf aan de hand zijn? Is het knikkertje met veertje weg? Er zit ook weinig gevoel in. Je kunt eigenlijk niet met je ogen dicht schakelen in de lage gearing schakelen, je zit er dan altijd naast.
Wat kan ik volgens jullie er aan doen? Heb weleens gehoord dat je er een steuntje langsheen kunt maken, maar dat komt ook nogal precies. Bovendien, kun je het net zo goed orgineel maken, halve dag sleutelen en dan heb je hem wel open en dicht.
Ik hoor het wel.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 624 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties