International 724 - Demonteren carterpan ivm vorstschade
De international van mijn buurman heeft vorstschade opgelopen afgelopen weken. De vorige eigenaar heeft wel complete revisie uitgevoerd (zowel technisch als optisch) maar helaas koelsysteem gevuld met water...
Om te schade te kunnen bepalen (wellicht scheur in kop/ blok?) willen we de kop en caterpan demonteren. Moet voor het demonteren van de carterpan eerst de vooras worden gedemonteerd?
Groet,
Fred
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 724 en hebben de trefwoorden vorstschade , vooras , demonteren en carterpan geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Is er een merkbaar probleem, is hij ergens gebarsten, waarom je dit denkt ?
Het carter kan bij een 2 wiel aangedreven 724, zonder dat de vooras gedemonteerd hoeft te worden, gedemonteerd worden. Waarschijnlijk bij een 4 wiel aangedreven ook. In het verleden al eens preventief lagers vervangen op die manier.
(Er heeft iemand met vette vingers aangezeten ).
drive.google.com/file/d/…