Hallo,
Ik heb een problem met de groepen pook van mijn oude Int 533: hij schakeld heel moeilijk tusen de verschillende groepen; vermoedelijk is er iets in de versnellingsbak versleten. Vaak komt hij in een niet bestaande groep die de motor blokkeert, als ik dan de koppeling laat opkomen slaat de motor af. Weet iemand of en hoe ik dat kan verhelpen ?
Alvast bedankt Maarten
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 533 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
De 6 bouten losgedraait, en alles uit elkaar gehaald. Wat meteen opviel was dat niet meer van vet kon spreken, maar een dikke smurry; de veertjes leken wel pinnetjes omdat ze er vol mee zaten.
Eerst maar de blokjes proberen te bestellen; je bedoelt toch die halve bolletjes ?
Het oplassen zie ik nog tegenop; Wat bedoel je met "onderop" bedoel je dat de poken ter hoogte van de blokjes weer hun origineele diameter krijgen? Ik zal de locale garage maar eens lief aankijken.
Nogmaals bedankt Maarten
Ik ben iets te snel geweest:
Net nieuwe halve bolletjes (Zat veel speling op)gemonteerd. Ook heb ik de poken onder opgelast tot ze dezelfde diameter hadden als nieuwe poken. Helaas zitten er nu nog de oude "rechthoekige" blokjes in.
Nu was het donker, en kon ik hem niet goed testen, echter stilstaand voelde het veel beter aan. Indien nodig zal ik het weer open maken en de rechthoekige vervangen.
Bedankt Maarten
Ik heb nu de blokjes die jij bedoelt binnen.
Hoe krijg je die pinnetjes eruit ? Ik bedoel de pinnen die de blokjes vastmaken aan de schakelstangen, moeten die schakelstangen er dan ook uit ??
Alvast bedankt Maarten