Ik was vanmiddag aan het cultiveren. Toen ik werd gebeld stopte ik even. Ik wou weer verder rijden en liet de koppeling opkomen, De trekker stond in de versnelling! Maar toen hoorde je wel dat die moest trekken, maar de wielen draaiden niet. De trekker heeft geen vloeistofkoppeling, hoe kan dit?
mvg
Richard
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zal het niet zijn, want toen ik de cultivator ophief kon ik wel gewoon wegrijden
als je de cultivator opheft heb je minder weerstand en kan het zijn dat ze niet meer slipt , en dan kan het ook zijn dat als de koppeling terug afgekoelt is je gewoon verder kan met de cultivator in de grond ...
doet die dat niet ligt de koppeling er uit .
werkt altijd bij dit type trekker .
Bij ons 585 hadden we dat ook. 1 druk veer drukte hem niet meer aan. Je kon zo wel makkelijk in een versnellingtje hoger wegrijden.
Koppeling versleten, kun je merken dat pedaal hoger is komen zitten (hij pakt hem later), misschien dat je hem dan nog bij kunt stellen.
Als je koppeling een schurend krakend geluid, kan het dan zijn dat er al iets van ijzer tegen het vliegwiel schuurt?
Dan is er toch nog hoop voor de toekomst.
koppeling met drukgroep plus afdraaien vliegwiel.
heb dit jaar zelf een 1056 gedaan en kwam daar op 1000 euro aan kosten uit
keringen ook gelijk mee gepakt