Hee
wij hebben een ih 845 een maat van me had ingeschreve in de 4,5 en in de 5,5
omdat we vierwiel aandrijving hebbe kunne we nie mee rijden in de 3,5 ton.
zou ik voor lul staan in de 5,5 of valt da mee:P
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wat is dit nou voor reactie... beetje jammer dat dit moet.
Hier in de buurt rijd ook een 844s en die wint redelijk veel.
haha idd!
jou drek is volrammen denk
ik zou jou is volpoepe
ik zal binnekort er is fotos van op zetten we hebben hem opnieuw op gespote hij is best vet geworde
(sorry anderen tf leden behalve koelcompost en strondkop dit moest er effe uit)
Ik had vanmiddag al aan iedereen opgeroepen koelcompost en Strondkop te negeren, wordt mijn topic ook gelijk verwijderd, dus dat schiet ook niet op.
zoude wij de trekker nog verder kunne opvoeren zonder dat er een turbo op moet of andere pomp?
zoals kun je paar dingen op noemen wat we er aan kunne doen zonder dat he tzon duur grapje word
haha jah als je gaat opvoeren weet je dat hij er niet zuiniger op word he
we hebben hem maar weer stukje dichtgedraaid voor dat werk dat ie doet hoeft ie nie zoveel power te hebben
Mischien moet je de uitlaat ff volpoepen
mag ik weten waar je woont?
de 844s die ik had, blok was 100% standaard, enigste was dat de pomp flink gas olie bij kreeg en die hebben toen ook een keer getest op vol vermogen en zijn net voor de 120 gestopt, maar kon nog wel verder.. dusja een 845 zou dat met wat trucs ook kunnen
Correctie: de 844SB is een Franse 844S, de 845 is de opvolger en de 845XL is de luxe uitvoering. Technisch gelijk aan de 844XL
ik kan mij goe voorstellen dat een 844, hoe hard die ook z'n best doet, waar ik trouwens niet aan twijfel, het niet zal halen van m'n machine...
niet in de war met een 1246 , van de nijborg
wie weet schout misss koop ikm wel over
ja dat zei ik de eerste keren ook, totdat je ziet dat je redelijk goed mee kan komen tussen wat grotere trekkers dan word je toch wat fanatieker.
5,5 ton zou ik je afraden wat martijn al zei 4,5ton is al zwaar zat.
14_power
12o pk trok die 844S zeker in je dromen?? hahaha dat halen ze namelijk never nooit...
Max wat je uit een standaard 844S kan halen met een orginele brandstofpomp houd toch op zo rond de 90PK.
Met een beetje geluk hou je de helft net over
Uit het standaard 268 blok komt 80 pk. Met datzelfde blok, maar dan met andere componenten kun je de 120 wel halen.
We hebben het hier over een standaard blok . En niet over een getuned blok . Als je met grotere pompen en turbo s gaat werken komt er wel meer dan 120 pk uit .
ja bij een verkeerde afstelling kun je dat idd krijgen maar veeeel meer pk's is absoluut mogenlijk met andere brandstoffen en pompen en noem maar op, maar met een STANDAARD motor kom je niet boven de 95 pk uit aan de aftakas.
nou toen ik dat voor het eerst hoorde geloofde ik er ook geen reed van dat je 120 pk uit een 844s blok kan halen, maar ik ben er zelf bij geweest bij mn eigen trekker en tis echt waar, 116 pk aan de motor , en das nie uit de duim gezogen maar echt gemeten.
en aan het blok niks veranderd, en aan de pomp ook absoluut niet, standaard 844s pomp, alleen flink gas olie bij gegeven.
nou dan is er echt iets met die waterrem aan de hand geweest, ik heb al vaak zat een 844s voor de rem gehad maar meer dan 95pk (aan de atakas) haal je er echt niet uit of je moet even een vermogenspiek gezien hebben maar ja daar moet je nooit naar kijken.
en ik ben zelf ook met een bandstofpomp van een 844S (v/a pomp) bezig geweest op mijn trekker maar daar komt niet bijzonder veel diesel uit hoor ook al was ie goed en max opengedraaid.