Case International 1455 XL - motorrevisie
Beste collega's , ik heb nu in mijne 14 nieuw bussen en zuigers gemonteerd . Wat is nu het volgende ? Gewone olie en rijden maar of eerst inloopolie erin ? Ik ben ooit in Neuss geweest en daar werden de motoren eerst aan een waterrem gekoppeld . Ik moet er wel bij zeggen dat ik weinig uren doe met dat beestje , tis hobby . Reacties ?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Die vraag had ik al eens gesteld, misschien heb je er wat aan...
ja die olie na 50/75 uur aftappen en weer nieuwe op doen .. plus nieuwe filters ..
weer z'n verkoper :lol:
maar welke koppaking heb er tussen zitten is wel belangrijk dat orzieneel tussen doet niet van granit daar zit minder staal in en blaas zo tussen uit en mischien komt daar rook vandaan
en is roken mag altijd maar in loop olie is gewoone olie alleen je doet met 20 uur af maar is gewoon onzin 50 kan zat meer dan zat
hehe, eindelijk iemand die mij gelijk geeft.
& radium ; ik sluit me bij jullie aan ; zeker weten dat er inloop-olie bestaat ; volgens mij wordt het fabriekswege nog wel toegepast ( Bij auto.s sowieso) Ik heb al eens van een scheepsmonteur gehoord als ze geen inloopolie gebruikten bij nieuwe motoren ; ze later altijd olieverbruik haddden ; Door inloopolie te gebruiken is de motor sneller "glad " van binnen ( cilinderwanden en zuigers+veren )
warm rijden en dan zo zwaar mogelijk belaste krijg je de fijnste motor
Hydrauliek olie in een motor??