International 553 - zekering vervangen daarna problemen geen stroom meer
Ik heb sinds kort een IHC 553, mijn verlichting deed het voor niet en mijn toeter en richtingaanwijzers niet, na in de zekering kast gekeken te hebben misten er 3 stuks, te weten de linker 2 en de rechter alles in het midden zat er gewoon in. heb mijn zekeringen na gekeken en waar nodig vervangen, toen ik de meest rechter deed kreeg ik een fonkje, en daarna deed hij helemaal niets meer. alle andere bekeken maar geen is door gebrand, alleen heb nu geen stroom meer. lampen dashboard branden niet meer, en kan ook niet meer via de trekknop starten, heeft iemand een idee wat het kan zijn, zit er misschien ergens een hoofdzekering verstopt die ik niet heb kunnen vinden.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 553 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Hier wat inspiratie. Op de dikke aansluitingen van contactslot moet je spanning hebben. Op 1 als het uitstaat en op beide als het aanstaat. Op allemaal als je het slot helemaal naar rechts draait.
@Corne S tnx voor de foto, ik had gisteren al voor ik het plaatste onder de dash gekeken hier kon ik gek genoeg geen verbrande draden vinden.
ik heb de trekker nu in duitsland staan en wil hem voor de Tuv hebben zodat ik behalve op eigen grond ook over de weg mag, hiervoor moet de verlichting gerepareerd worden alleen de markeer en achter verlichting werkt momenteel.
heeft iemand toevallig een stroomschema van de 553? die kon ik helaas niet online vinden, wel een onderdelen boek maar daar word je niet wijzer van.
remlicht komt een nieuwe trekschakelaar in, en voor de Knipperlichten ben ik me niet zeker, ze doen het maar knipperen langzaam. heb hiervoor een nieuwe relais gekocht maar ipv. 5 is het 6 polig dan moet 31 op de massa aangesloten worden, dit werkt alleen echter nog niet helemaal, maar kijken waar dit door komt.
als dat Klaar is kan hij voor de Duitse Tuv, en mag ik met Kenteken op de straat.