O&K L4 - Vreet drukgroep op
Nu zijn de vorken van het middendeel al ingevreten maar ik kan er niet achterkomen waarom dat ontstaat.
De vraag is of iemand een gedetailleerde tekeningen of foto’s heeft van de koppeling van deze machine.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de O&K L4 en hebben de trefwoorden prachtig , shovel , tekeningen , versnellingsbak , koppeling , drukgroep , o&k , slijtage , machine en type geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
(klik om te vergroten)
Waarom is er al eens wat "aangepast" misschien is de fabrieksafstelling nu juist niet goed meer ?
Ik weet dat een dergelijke drukgroep ook in de Ford 12 en 15 M zat (1962-1970) en was normaal weg geen probleem mee ; soms trilde het kopp pedaal iets met intrappen .
Tegenwoordig schuift het druklager op een bus , en blijft dus precies gecentreerd en beweegt het iets op de gaffel ; ook zijn het tegenwoordig veel diafragma drukgroepen