Fordson Super Major - Vraag aan kenners over O-ring originele stuurcilinder Super Major
Zie afbeelding met de exploded view, en dan de O-ring waar ik zelf met de pen de maat bij heb gezet. De vraag is waar deze O-ring precies moet zitten. Op deze afbeelding lijkt hij in de boring te moeten van het ventielhuis (valve body). Zie ook foto van de boring van het ventielhuis, maar als ik dan de schuif (andere foto) in het huis schuif heb ik hier geen goed gevoel bij dat dit juist is: de reaction washer drukt dan tegen de O-ring waardoor je tegen de veerdruk in de zaak op de plaats moet houden. Tevens is op de doorsnede tekening (zie afbeelding) geen o-ring op die plek te zien. Wie weet of er ergens in de boring van het ventielhuis een O-ring moet komen? (dit lijkt wel zo te zijn volgens de exploded view).
Deel dit topic
Bijlages
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fordson Super Major en hebben de trefwoorden tekening , super , schuif , super major , maat , stuurbekrachtiging , fordson , ervaring , fordson super major en foto geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Komt mij niet bekend voor