International 644 - De afstelling van het gas en aan en uit zetten
Deel dit topic
Bijlages
(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 en hebben de trefwoorden brandstofpomp , afstelling , afstellen , gas en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Links op je dashboard zit een start(choke) stopknop. Die bediend een bowdenkabel.
Die zit aan een hendeltje vast. Als de knop op het dashboard helemaal in zit ,is dat hendeltje helemaal naar achter. Als je de knop halverwege uittrekt( choke dus) trekt ie dat hendeltje naar voren. .knop geheel uittrekken is motor uit.die bowdenkabel zit ook met een klemschroef op dat hendeltje vast. Bowdenkabeltje door dat gaatje steken en vast draaien met die klemschroef. Let op het spleetje in de klemschroef, die moet over het kabeltje vallen. Vastzetten als de knop op het dashboard geheel ingedrukt is, en het hendeltje geheel naar achteren( op de brandstof pomp dus) kabeltje mag gerust + - 4 cmm overlengte hebben.
Groet Cyrus
Heb zelf ook eens daarmee aan de slag gegaan en per ongeluk het mechanisme voor het gas geven iets verdraaid, en toen ik de trekker strte sloeg ie direct op hol met geplooide kleppen tot gevolg. Heb toen de polp laten afstellen door een revisievedrijf.
Bij mij was het een 624, maar blok is het zelfde, enkel de pomp is ietsje anders als ik me niet vergis