Illustratie van:
5

Ford 6610 - Keering einde trompet

Hallo allemaal

Ik heb de keering vervangen op het einde van de trompet (is een keering met een ijzeren behuizing) nu heb ik olie in de achterbrug gedaan en was er niks aan de hand maar nu ik een stukje gereden heb lekt hij weer. Wat kan hier de oorzaak van zijn en is dit op te lossen zonder de tromperaf te halen?

Deel dit topic

Bijlages

(klik om te vergroten)

Reacties

+1
Heb je de metalen houder wel goed vastgezet?
+1
Inderdaad, de metalen rand goed vast geslagen? Ik zet meestal een bandijzer tussen stomp en keerring zodat hij goed aangedrukt word. En dan de rand van de keerring vast slaan in de astube. Dit doe je dan op 3a4 plekken
@nhmonteur nee dit is niet gebeurd, hadden hem net zo gemonteerd als de oude🙈. Dit kan nou nog wel gebeuren als de band eraf is? En word het daar ook anders van als hij achter de stofring lekt?
+1
@Henk21 in principe niet. Maar je zou het toch kunnen proberen. Als hij dat nog blijft lekken dan is of de keerring beschadigd met monteren of de as is niet mooi glad meer.
Heb je de as goed nagekeken of er een groef of iets in zat.
@nhmonteur ja dan gaan we dat sowieso proberen👍, nee verder geen gekke dingen gezien en alles mooi schoongemaakt dus daarom was het voor ons een raadsel

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Ford 6810 en hebben de trefwoorden olie , ford , lekt , achterbrug , vervangen en keering geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
5
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
0