Illustratie van:
2

Ford 5610 - Gen 2 4WD keerringen vervangen stuurcilinder bij 4wd

Zijn deze keerringen van de stuurbekrachtiging cilinder makkelijk zelf te vervangen bij de 4wd Ford5610 ?? ik zag aan 1 zijde een kap zitten die van de vooras kan maar aan de andere zijde niet . heeft iemand hier ervaring mee ?

Deel dit topic

Bijlages

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

Reacties

Ik weet niet hoe het precies in elkaar zit, maar ontbreekt hier geen rubberen stofhoes? Modder op de cilinder lijkt me niet bevorderlijk voor de keerring.
Onlangs een tw35 onderhanden gehad, die had 2 boutbare uiteinden. Dat was zo gepiept. Ik verwacht dat dit niet veel moeilijker zal zijn.

Borging van de axiaalkogels los. Beide kogels van de plunjerstang afdraaien. Daarna de 4 bouten van de cilinderkop los en kop eraf halen. Volgens mij moet dan de stang er zo uit kunnen, waarna je alle dichtingen kunt vervangen. Wel opletten dat je de buitenste dichtingen er niet binnenste buiten er in zet, want dan zal hij nog niet dicht zijn.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Ford 5610 en hebben de trefwoorden ford , stuurbekrachtiging , 4wd , ervaring , vooras , cilinder , vervangen en ford 5610 geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
2
DEELNEMERS
2
WEERGAVES
0