Ford 8340 als je hem stationair laat draaien valt hij naar ongeveer 10 minuten stil,start hem terug en alles werkt weer.Wat zou dit kunnen zijn?
alvast bedankt.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 8340 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ja maar valt je motor stil of stopt hij met rijden? maar als je moto stil valt dan zal ik toch zeker naar je brnadstoffilters kijken.
je hebt er niet toevallig een beregeningscomputer/afslag opzitten die loopt te vervelen.
Hoe ziet filter eruit. Nieuw filter geprobeerd. Als filters vuil is wisselene, maar wel een bacterie doder gaan gebruiken want anders valde stil op het land , is ook niet alles. Ik heb vai internet goe spul kunnen kopen, omgerekend 10 zo goedkoop als die dure trax diesel. Voeg nu elke tankbeurt 25 ml toe en nooit meet een verstopt filter(als het da is) kek maar eens op internet GBIJT daor verkope ze da spul
Als die electronisch is niet toch?
Dan zou ik eens voor de gein daar eerst kijken.
Als je hem daarna start, is het dan tikken en lopen of moet je eerst tijdje doorstarten voordattie aanslaat?
Anders idd electrisch, fijne zoektocht!!! idd regenbeveiliging beginnen
Zelfs een beetje oxidatie in een stekker- of draadverbinding kan de boel al verstoren.
Zeg dan niks...
StartPilot gebruikmaken!
das ook nie goed voor z'n ding
Jup, doe ik iedere morgen Ben zo traag met opstarten 's morgens
20x trekken zeker?
Grapjeheeee
Nette foto!
Hahah hoeveel bussen spuit je leeg?
Je zegt als de schakelaar uit is werkt de beveiliging niet... maar er kan ook heel goed een storing in de schakelaar zitten. Ook andere schakelaar proberen?
je moet dus goed kijken wat er gebeurd. Kijk eens of er spanning op je klepje op je brandstofpomp staat als de trekker net is uitgevallen. staat hier geen 12 vol dan weet je dat hij ergens de spanning laat wegvallen. Dit kan komen door de beregeningsafslag, contactslot of een een slechte stekkerverbinding.
Als er wel spanning op blijft staan dan moet je alle leidingen/filters nakijken van je brandstofsysteem.
Zit er een oude, zwakke accu op? Valt mogelijk de accuspanning in een dip doordat bijvoorbeeld de airconditioning aangaat waardoor de trekker afslaat?