Keuring
Hier op TF lees je wel eens dat een tractor gekeurd dient te zijn,maar wat houd een keuring in België zoal in, waar word op gelet, wat voor soort papieren krijg je erbij als je tractor goedgekeurd word,wat mag nog wel of niet.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
licht moet werken licht op de juiste hoogte
geen speling op de vooras
rem test
Dat die geen olie of diesel lekt
het chasie nummer wordt na gekeke
hij moet op orginele banden staan
je krijgt een papier mee waarop staat dat die goed gekeurt is voor hun zolang jij hem niet verkoopt dan moet de nieuwe eigenaar na de keuring
Gewoon lekker vrij rijden in NL
Laat ze hier de TUV maar invoeren. Is t direct gebeurd met combis die niet kunnen...
je moet het chassisnr ook weten staan
geen droogtescheuren in de banden
reflectoren aan de lift achteraan
wordt ook gewogen
originele banden? Mijn 745xl was afgekeurd voor droogtescheurtjes 16.9 /34 (origineel)
Ik heb ze verandert in nieuwe 16.9 / 38, was geen probleem
Op een 1455 ligt orgineel 20.8 r38 op en met die banden moest ik door de keuring
Is dus afkeur
dat kun jij wel vinden
wij moete dat wel anders zijn we niet verzekerd
Je kan ze ook ff lenen van iemand. Kheb dat nog moeten doen op mijn stage. FF trekker van de buurman halen ofzo en wielen versteken voor de keuring. Maar landbouwtrekkers ed moeten maar gekeurd worden bij eerste inschrijving of bij verkoop hé tis niet zoals auto's dat je elk jaar moet gaan.