Heeft iemand van jullie wel eens gehoord van een international 846? dat staat op www.ihc.de
gr
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
@SJB533?
jammer genoeg is het een 6 cilinder
Nope, net als de 946: 85 pk DIN, nominaal
het zelfde dus?
Verschil proto-productiemodel
dat der 5 gemaakt zijn lijkt me veel ,denk dat het er minder zij,ding had trouwens maar 82 pk,uit een 6 cilinder die maar 3600 kilo weegt
Staat me iets van bij, dat er gezegd is op t forum, dat er 5 gebouwd zijn. Waarom is dat veel? Van de Case International Maxxum 5110 zijn er ook vier gebouwd.
3300 kg woog de 846 , de 946 is een kleine 300 zwaarder. Is niks mis mee, toch? Is reeel, voor een kale trekker in die klasse. (Een Deutz D 9005: 3675 kg, een Fendt uit die periode/klasse weegt ook nog geen 4 ton) Overigens betreft t doorgaans lediggewicht. Dus niet afgevuld met brandstof, chauffeur en gewichten....
Nee, gewoon de ZF 12+5 Denk dat er een iets ander chassis onder zat. Ander gewicht bij de voorasdrager bijvoorbeeld.
Hoezo?