Een kennis van me wil een Case kopen een 840 van 4000u
wat zis de waarde volgens jullie ,en wat zijn zo de ervaringen met zo n trekker ! merci voor de reakties die komen
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wij hebben er 1 met nu 12000 uur, waarvan de meeste gemaakt zijn met voorladerwerk. tot nu toe nog geen echt gekke dingen meegehad, buiten de gebruikelijke dingen als accu startmotor en koppeling. ding doet het eigenlijk altijd.
Geen slechte trekker, maar ik vond het niet echt een handig trekkertje.
Wendbaarheid viel me tegen, was ook niet al te snel, en het op en afstappen(het was een echte klusjestrekker, dus vaak erop en eraf) vond ik tegenvallen.
Voor de rest wel een goed ding.
Het zijn idd geen comfortabele trekkers om hele dagen op te werken, bij ons is het nu een voorlader en klusjestrekkers en daarvoor voldoet hij bij ons heel goed.
Heb zelf met een 533 (=45 pk) gewerkt. Dat is een driecilinder uit de voorgaande serie. De 5 en 633 (=52 pk) hebben een naam als zijnde geweldig taaie trekkertjes. De 833 is echter een viercilinder, dus ik denk, dat die niet helemaal zo supertaai is, als een driepitter. De trekker is wel een geweldig compacte, te merken in het platform. Alles wel binnen hand bereik, maar uitstappen is niet altijd even simpel, zoals @ford5000 aangaf. Ik heb in 2010/2011 overigens een Duitstalige 40-serie folder geplaatst, onder Case International Folder. Kijk die maar eens in Overigens is 4wd standaard op de 833/840 en 940
@ford5000
Traag? Hoe bedoel je? 30-bak? Wat voor verdere uitvoering?
Er zat zo'n uitgeklede XL look-a-like cabine op.
We gebruiken hem als trekkertje voor het aftanken van de machines en het vegen op het terrein.
Voldeed hij verder prima voor hoor, maar ken handiger trekkers in deze klasse.
Ah, ok. Ben helaas bekender met de genoemde driecilinders 4, 7 en 8 ken ik niet echt.
in de 840 ligt een d239 blok (724-824-744-745) die zijn best taai! hoor.
Hoogstwaarschijnlijk had je dan de S3-cab
op de onderste foto vlnr S3 verlaagd, S3 normaal en Combicab
Ik ben bekend met de D 239 Maar de 745XL heeft naam wat lui te zijn
Beetje tam/lui voelde hij wel aan ja, maar hield wel redelijk vol.