Steyr Multi

Door een toevallige visite aan de site van Steyr is mij een nieuw model opgevallen. Hier is geen persbericht e.d. van geweest. Maar ik dacht, aangezien foto's hier plaatsen niet is toegestaan vanwege de copyright regels, ik hier wel een topic over zou kunnen openen. Het betreft tractoren van tussen de 99PK en de 114PK. Verdeeld in 3 types, de Steyr 4095 Multi, de Steyr 4105 Multi en de Steyr 4115 Multi. Allen worden standaard geleverd met een 32x32 versnellingsbak. Volgens Steyr betreft de draaicirkel van deze tractor een kleine 4,05m! Ideaal voor op een klein erf. Ook vanwege het ruime grote dakvenster wordt deze tractor ideaal voor voorlader werk. Er is naar mijn mening veel verandert in de cabine e.d..

Informatie van Steyr zelf over deze tractor:

De nieuwe all-purpose tractoren, gemaakt in Oostenrijk.

1) krachtige en efficiënte
De nieuw ontwikkelde 3,4-liter common-rail turbodieselmotoren met 99, 107 of 114 pk zijn zeer krachtig en zuiniger dan ooit.

2) OPTIMALE SNELHEID
De nieuwe transmissie-technologie zorgt voor optimale snelheid en ideaal voor multi-snelheden op alle gebieden. De standaard 32 x 32 transmissie met 4-powershift en power shuttle brengt de kracht van een all-wheel drive met elektrohydraulische differentieelvergrendeling zijn zuinig op de wielen.

3) krachtige en efficiënte
De nieuwe 4-traps powershift transmissie met 40km / H eco is ontworpen voor de nieuwe multi-en aangepast aan de barre omstandigheden. Standaard modellen zijn ook uitgerust met een 4-aftakas (540/540E/1000/1000E).

Informatie over de cabine:
De nieuwe multi Ecotech-serie is het antwoord op vele vragen van succesvolle bedrijven. Of het nu in boerderij of grasland, of op de heuvels of in de vlakten, hetzij in de landbouw, bosbouw, industriële en gemeentelijke toepassingen: trekkers zijn vaak nodig voor universeel gebruik en omgaan met de dagelijkse uitdagingen. Precies voor deze doelgroep is de multi Ecotech uiteindelijk het alternatief voor de al wachtte. Met de technologie van de toekomst. En de bekende betrouwbaarheid van Steyr.


1) Uitstekend zicht zelfs met voorlader werk van de standaard dakraam
2) De bedieningsorganen voor verwarming, ventilatie, verlichting en radio zijn geïntegreerd in de rechter B-stijl
3) Aan de rechterkant bedieningspaneel zijn alle belangrijke functies van de tractor ergonomisch

Alsnog een paar foto's van de betreffende tractoren.
Link!

Deel dit topic

Reacties

SJB533
Case IH Farmall A of U meen ik...
orangpower
Heeft steyr deze modellen al niet langer?
Kdacht deze 2a3 jaar geleden op een beurs heb tegen gekomen.
guy
Of powerstar T4 van NH
selten
Voor de vertaling van de Steyr website is gebruik gemaakt van Google Translate
selten
@orangpower
Nee hiervoor was er alleen de Kompakt, 9000MT, Profi, en de CVT
SJB533
Overigens: de modellen volgen de 9000 MT's op 😉
selten
@SJB533
Vind ze veel mooier als die 9000MT's
gijs giesbers
Dit klopt. Deze is officieel vandaag geintroduceerd op de Agraria in Wels (Oostenrijk). Een trekker die veel weg heeft van de nieuwe Case IH Farmall U, alleen is deze Steyr uitgerust met een ZF transmissie i.p.v. een eigen CNH produkt. Deze versie komt ook in Case IH en dat wordt dan de Farmall U Pro.
selten
@gijs giesbers
dus dat ik dit vandaag zie is puur toeval 😛?
kerstrunner
Maakt Sreyr zijn eigen motoren of zijn dit ook Sisu motoren?
selten
@kerstrunner
naar mijn weten gebruikt Steyr al geen sisu motoren meer simds de jaren 90. Dit zijn NH motoren
steyr-wanroy
Kijkt goed steyr heeft nog wel lang sisu gebruikt die 9086 van ome kobus zo ongeveer schuin tegenover julie heeft ook een sisu motor
selten
@steyr-wanroy
toch alleen de 9000 serie? En deze cabine zou ik wel op de tracyor willen 😛
steyr-wanroy
Op je 760
steyr-wanroy
Doe je eigenlijk ook me met de toertocht in wilbertoord volgende week
ford8630power
Zo'n 4 traps ZF mis je wel in een Case/NH. Mooi dingetje wel!
kerstrunner
Die Case cvx'en van bij mij op het werk zijn ook Sisu motoren,de laatste zijn nieuw van dit jaar. Die cvx'en zijn op de kleur en motorkap na toch volledige Steyrs
selten
@steyr-wanroy
760 eerder zonder cabine 😉.
Nog niet. Ik denk dat ik toch misschien.had moeten inschrijven. Of kan dat nog?
steyr-wanroy
Ik heb maandag bij erna nog ingeschreven en toen zij ze ze hield het tot donderdag / vrijdag nog open voor inschrijven dus als je wil kun je het morgen nog regelen
Steyr thomas
@kerstrunner
Dat klopt helemaal 😉
selten
@steyr-wanroy
dan doe ik dat mooi, lijkt me wel leuk, met welke tractor ga je?
kerstrunner
Voor mijn part mogen ze gerust Sisu motoren blijven gebruiken,bere-sterk en nog zuinig ook
steyr-wanroy
Als het mooi weer is wat ik natuurlijk hoop de n180a en als het regend de 8150
selten
@steyr-wanroy
als het regend, neem ik een doorzichtig plastic zeil mee 😛
SJB533
@selten
De 9000MT was gewoon een Steyr achterbrug met Sisu viercilinder hoor 😄
selten
@steyr-wanroy
Ik heb t geregeld. Ik rij zondag mee in de toertocht. De 760 gaat of zonder cabine, of met een nieuwe vooruit meedoen. Misschien zelfs op ander rubber. Ik heb namelijk een mooie ruil, de 13.6R36 voor 16.9R34, tenminste als ons vat da wil haha.
steyr-wanroy
Aha da is wel mooi maat 16.9
selten
@steyr-wanroy
zou m mooi staan. Wou t nou ff met ons pap overleggen, of de cabine deraf mag 😛
steyr-wanroy
Wordt i denk ik wel mooier van
selten
@steyr-wanroy
zonder cabine of met 16.9's?
steyr-wanroy
Alle bij
selten
@steyr-wanroy
nouja cabine staat niet verkeerd. Als ie deraf is, zie je de rotte spatborden beter...
selten
Hij staat in de boerderij van 23 Oktober 2012!

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
33
DEELNEMERS
9
WEERGAVES
6