Zag op t en m een advertentie voor een horsh driewieler met vredo tankopbouw. nu staat er bij mechanisch aangedreven as? is dat net als bij een hakselaar een 3 of 4 versnellingsbak mert daarin een hydrostatische andrijving of moet ik me daar iets anders bij voorstellen.
hoe werken die dingen, en dan bedoel ik:
zijn ze sterk of hang je bij de eerste waterdruppels al vast
zijn ze storings gevoellig?
waar moet je op letten als je er een wilt kopen?
zit er een borger pomp onder of iets anders?
lopen ze maximaal maar 20kmh?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Een kameraad van mij had ooit een horsch en dat was op basis van een jcb fastrac. Die aandrijving was volledig mechanisch met schakelbak. Had een onder last schakelbare hoog/laag.
Heb je beverdam al gebeld? Ik vond ze bij mij best vriendelijk en behulpzaam ondanks dat ik er uiteindelijk toch niets kocht
Ze hebben nu een mooie getrokken tank staan. 4x 1050 brede banden, zuigarm, 16 kuub. Wat een ding!
link.marktplaats.nl/613385117/
Hydrostaat met 3 bak, je gooit hem eerst in een bepaald snelheidsbereik met de versnellingsbak waarna je hem met de hydrostaat fijner kunt afstellen qua snelheid zegmaar?
Wel iets veur jou ja
Moeten! Blijft zo'n ding uit Keulen he
Geen idee, Guido. Heb er nooit mee gewerkt. Heb dat van de aandrijving uit de folder (puddingsworld.com) getrokken...
Ja jij weet dat, maar ik vroeg het me even of of het zo zat zoals ik zat te denken.