Dieselpomp staat volledig opgevoerd en tractor brengt maar een vermogen van 160 pk? iemand een idee waar het probleem zit ?
mvg mike
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Bij 1455 niet, standaard trekken ze bijna niks hihi
Zijn sterker en taaier dan dat laffe Finse ding van jullie! :mrgreen:
Standaard een 145 pk valmet tegen een 1455? Dan zijn die verroeste beulen niet heel bijzonder hoor
De 1455 XL hoort tenminste bij de "Grote 6"
Welke vallen daar nog meer onder?
Doe eens een gok...
Ja dat weet ik niet anders vraag ik het niet aan jou toon zal er geen Valmet bij zitten
Alsof dat spul nu wel meetelt... :lol:
Ja, Van Nelle zwaar....
Dat weet ik wel zeker
mee eens.
met een andere turbo kun je al goed 200 pk uitdrukken.
220!
Die 15 pk zal de kop ook niet kosten think?
Dat is compleet onzin. Als je met een New Holland naar een John Deere dealer gaat kunnen ze je dus niet helpen?
maar nog 10 pk meer als ik dacht!
+1
Het zijn alleen wel kut trekkers
-2
Ik heb mijn deutz ook wel is zo ver opgedraait dat die gewoon verzoop. Bult rook, en maar 5 pk meer. Dat was met 6 slagen aan de brandstofpomp, met 3 slagen aan de pomp gaf die 15 pk meer.
Maar inters hebben roterende pompen of heb ik dat mis?
Standaard is rot.pomp ja
Enigste wat ik me dan voor kan stellen is dat de stelschroef de verkeerde kant is opgegaan, en anders pompie kadoek.
Beter gelijk een lijnpomp
Maar wel Veeeeeeeeeel minder efient.
Nah maar ze schakelen niet fijn, en 6800 ofzo dan
Je motor of turbo kan ook gaar zijn. Zit er wel n pomp van een 1455 op? Niet van een 12?
En de banjobouten?
EN hoe is het filter in de tank?
Ps. kun je de membraam op de brandstofpomp ook controleren op afstelling?
als ik jou verhaal hoor is er met de pomp meer mis of hij staat te vroeg
Als ik jou was zou ik voorlopig maar even nergens aan gaan zitten klooien qua pomp timing of turbo aangezien ik hier al gemerkt heb dat jij er erg weinig verstand van hebt.
Je moet eerst je brandstoftoevoer eens nalopen, omdat je zelf al zegt dat de trekker niet rookt geeft dus aan dat ie te weinig brandstof krijgt.
Er zitten 4 filters in de brandstofaanvoer, 2 links bij de trap, 1 onder et dekseltje in je opvoerpompje en waarschijnlijk nog 1 onderin de brandstoftank aan de zuigleiding, het nadeel is alleen dat je deze niet kunt vervangen en demonteren moet je met gepast geweld doen.
dit filter gaat ook weleens vol zitten alleen heel weinig mensen weten dat daar een filter zit. kwestie van demonteren en een filtertje naast de tank maken.
Kijk dat filter in de tank maar eens na die geeft namelijk vaak ellende op deze leeftijd.
Omdat ie niet rookt op max vermogen is t toch een teken dat ie te weinig brandstof krijgt. Anders een deskundige erbij halen om de pomp te demonteren en na te laten kijken.
Als de pomp goed is betaal je alleen de onderzoekskosten en als ie stuk is dan is t ook niet voor niks geweest.