Schuitemaker 2000
Graag had ik eens geluisterd naar jullie ervaring van de schuitemaker 2000. en wat de voor en nadelen zijn. alvast bedankt
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
bij de loonwerker loopt er zo 1tje word veel gebruikt heb ze er nog niet over horen klagen en ook nog niet aan zien sleutelen
Hier hebben we ooit eens een 140 in de mais gehad. Rampending! Ging standaard door de teeltlaag, waar de kieper er bijna standaard over ging! Standaard 2 trekkers er voor(716 als sleper, 818 Turboshift als gewone wagentrekker) Genoemde kieper (vergelijkbaar met een 14 of 16 tons Beco!) stond "slechts" een 712 voor. Opraapwagens moeten voor dat werk hoge banden hebben, en dat kan niet!
Die wagen weegt geen 12 ton hoor een ton of 6,5 hooguit!
Ik durf niet te zeggen wat een silagewagen minder weegt, Veenhuis bij desbetreffende loonwerker, maar daarbij scheelt, dat daar iets hogere bandjes onder kunnen.
@dezw
Rapide heeft inderdaad het grote voordeel, dat de pick-up achteruit klapt. Tja, enige dd in de test... Stond anders ook een VMR tussen. Dus de enige is t niet.
2085 is 6600? Ding is zo verschrikkelijk zwaar, dat t niet eens in de folder staat :mrgreen:
De Joskin onder de ladewagens?
vallen hier direct af. zitten geen walzen in. en daar zoek ik al mijn wagens op uit. en met dubbeldoel in de mais lijkt me dat ook geen goede wagen. heb nu al 2 opraapwagens en silage wagen, dan kan ik er nog een silage wagen bij kopen.