Kwaaltjes, bekende problemen International 844s

Hallo,

Wat zijn bekende problemen, kwaaltjes of dingen waar je op moet letten als je een 844s koopt? Het is een 844 met 4wd...

Gr.Michael

Deel dit topic

Reacties

inter633733
Met/zonder Cabine? Zo ja/Wat voor cabine
rickrenault
Let op met roest en scheuren bij een comfort cabine
tractorbouwer
Hihi, komt er weer een interfan bij 😃
wvdh
Zijn goeie trekkers gewoon alles testen. als alles goed is kan er weinig fout mee. de keeringen kunnen uitgedroogt wezen, die zallen dan vervangen moeten worden
harald vrieling
Te weinig capaciteit ;-);-);-);-)
Deutzman120
@harald vrieling

pfff, verstand groeit met de jaren 😉
Jos-IH
@Michael G van je geloof af gevallen?
harald vrieling
@Deutzman120 hebben er 5 lopen op het loonbedrijf haha weinig werk weinig mankementen
Deutzman120
@harald vrieling

Zet ze dan in voor het werk. Inmiddels weten genoeg boeren en loonwerkers daar goede ervaringen hoe goed ze zijn.

Ik geef toe, ik ben deutz fan, mn hele leven lang, maar toch een 844's is de beste trekker van de eeuw, en de 14 de mooiste.

Trouwens toen ik vroeger stage liep waren er allemaal fendt's en fords en 1 844's

En ik maar eerder uut bed om op die 844 te mogen rijden..
harald vrieling
@Deutzman120 2 staan er voor de wikkelaar daarvan 1 met zelf gemaakte pomp , 1 voor de bezem 1 doseer bak en kuilvoer snijder voor de boerderij
Michael G
Jaja, en ver van me geloof af 😃 Eentje met een comfort 2000 cabine!! ik hoed nog maar "jah" te zeggen en dan is ut een inter ipv een fiat 😛 Maar is ut wa, wil ik eerst weten
RvM96
@Michael G
verstandig, verstandig... 😃
wvdh
@Michael G tuurlijk is het wat. ik zeg doen!!!!
Michael G
@RvM96 haha, mer goed da ik dan nog enne fiat heb 😛 Gaat da gevoel al nie weg haha
RvM96
@Michael G
als je die nou verkoopt dan kun je er een nette 10/1246 voor terug kopen(+ wat extra geld maar dat ben je ook kwijt aan een 844s als je de fiat erbij houd)
Michael G
Neenee ik hoef geen 10/1246 😛 en wa bedoel je met extra geld met de fiat erbij houden??
fiatfan
@Michael G jammer, de inters zijn niet zo uniek als een fiat. de fiats zijn bijna allemaal geëxporteerd. Inters van die serie zijn er hier nog zat. zeker hier in de buurt...
fiatjuh
@Michael G zou de fiat ook niet wegdoen,zoveel energie in gestopt,zou zeggen mooi van blijven genieten van zo`n mooi trekkertje
langeslagdiesel
Fiat loopt ALTIJD! 844 start al niet meer zo gauw het onder nul is, laat staan als het echt vriest.
SJB533
Quote @langeslagdiesel:
844 start al niet meer zo gauw het onder nul is, laat staan als het echt vriest.

Onzin! Ik heb genoeg ervaring met die series, om dat te kunnen ontkennen! Als ze niet starten, ligt het aan je stroonvoorziening en startprocedure!
wolseley
844s start altijd hoe koud het ook is,als het niet zo is kijk de startmotor,accu en bekabbeling dan maar na
Michael G
Jah, ik denk nie dat deze dan voor de export weg gaat hoor!! Geen een exporteur wou um hebben omdat die veel te net is!! @fiatfan jij kan um ook kopen als je wil, dan kan je zelf kijken wa je er mee doet 😃
schaubagri
@SJB533 onze 844s start altijd ook bij strenge vorst
Husqvarna
Versnellingsbak, onze 844-s 2wd viel altijd uit de versnelling, na 9000 uur ofzo. Maar werd hier beslist ook niet gespaard.
Mf1155
Iedereen zegt wel oooh Fiat is het best Fendt is het beste Steyr is het beste blabla. maar hij heeft het nu over een 844-s. dus praat ook gewoon over een 844-s 😄
en ja, een kameraad van mij heeft er vorige maand 1 gekocht, is hem nu aan het opmaken. bevalt hem goed zegt ie. (2wd met Comfort 2000 cabine)
passion_for_power
Michael G ,

Je hebt een persoonlijk bericht
SJB533
Om hierop terug te komen
Quote @Michael G:
Wat zijn bekende problemen, kwaaltjes of dingen waar je op moet letten als je een 844s koopt

Het hangt uiteraard af van de uitvoering. Er kunnen in de loop der jaren nog wel wat dingen verslijten. Soms zijn dat niet specifiek dingen van IH, maar soms ook wel. Een voorbeeld van een specifiek IH-ding, is een versleten Agriomatic S-lamellenpakket. Die zijn nog wel gevoelig voor misbruik en verkeerd onderhoud. Is de trekker veel gebruikt voor trekwerk in de grond met de hef, kunnen de afdichtingen rond de buigstaaf (trekstanggeregelde trekkracht/diepteregeling) niet meer dicht zijn. Dat gaat natuurlijk op voor alle merken 😉 Echt veel mankementen kan ik mij verder niet voorstellen, mbt specifieke 844S- of 44-serie-problemen
Renze
Quote @harald vrieling:
@Deutzman120 2 staan er voor de wikkelaar daarvan 1 met zelf gemaakte pomp , 1 voor de bezem 1 doseer bak en kuilvoer snijder voor de boerderij

Jij werkt bij Bekedam !
SJB533
@Renze
Hoef je m niet te zeggen, zal hij zelf ook wel weten :lol:
Renze
Quote @SJB533:
@Renze
Hoef je m niet te zeggen, zal hij zelf ook wel weten :lol:

Is wel lachen, die voor de kuilvoersnijder staat hebben ze gewoon de hele voorhoek uit de kabine geslepen om snel op- en af te kunnen stappen 😄
harald vrieling
@Renze ja haha jammer dat je het daar aan herkend
Michael G
@SJB533 kijk daar hebben we wat aan!! Bedankt

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
32
DEELNEMERS
19
WEERGAVES
1