Hallo allemaal
Ik had een vraagje wat kan je het beste doen? Met een roller of gewoon spuiten met de compressor?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik heb dat nog niet uitgeprobeert, maar ben eens bij iemand geweest die had zn cormicks geverft met de roller. Afschuwelijk. En zo te zien hierboven, zijn meer mensen t met me eens
dat is waar
Ja okee, dat klopt. Maar ik vindt spuiten toch een veel mooier resultaat hebben dan met de roller. Ook al kun je heel goed verven met de roller. Spuiten geeft toch een mooier resultaat. Vindt ik dan!
of je doet het zo
Niet doen! Zit veel te veel vocht in!
vant als je zo een trekker moet doen, ben je al hast het hoekje om
Spuiten word al snel mooier, en als je de verf op goede dikte hebt en de spuit afgesteld kun je echt een super resultaat krijgen. Belangrijk is ook een goede voor bewerking. Super strak/fijn schuren dus.
Spuiten is op zich veel mooier maar soms is rollen betere optie als je geen ruimte hebt om te spuiten.
Ben ik niet met je eens! Met de verfspuit kun je op veel plaatsen fatsoenlijk lak aanbrengen, waar je met de kwast net wel/net niet kunt komen. Daarbij prefereer ik het, om alles, wat niet rood hoeft er af te halen. Zo kom je ook achter dingen als filters
Spuiten met verfspuit doen en niet met spuitbus, die verf is zo dun dat je hoekjes/rand plaatwerk en zo niet netjes kan pakken.
Spuiten is niet mogelijk als je geen fatsoenlijke afstand hebt tot het te spuiten oppervlakte en als je geen rechte lijn kan hebben tussen het spuitpistool en de te spuiten oppervlak. met een kwast kan dat wel weer.
Als je een beetje handig bent, spuit je nog aardig wat van bijv brandstofleidingen
Komt natuurlijk weer het verhaaltje van ja maar dat zie je niet. Verf is in eerste instantie niet voor het zicht maar ter bescherming van de ijzeren delen. Dus ook de achterkant hoort goed in de verf te zitten.
Klopt!
Mooiste is en blijft 2K verf spuiten Dat spul geeft ook een hardere laklaag. Heeft zo z'n voordelen met demonteren en na het spuiten weer monteren.