Goeiemiddag mede tfers
Ik ben ff wat aan het vergelijken wat het gunstigst is, want ik wil
Een trekker erbij en nu ben ik aan het twijvelen tussen een mx135/150 of een cs130/150
want is een betere keuze als je veel transportwerk doet.
Wat is jullie ervaring met de cs serie, want met de mx heb ik wel ervaring
Alvast bedankt
Mvg teun vos
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case IH CS 150 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ervaring met 9125/9145?
hoe het zit bij een mx weet ik niet juist.
ik denk dat een mx de betere keuze is.
een cs heeft wel meer versnellingen dan een mx.
eens meer dan 10000uren is het altijd wel iets ermee,maar dat is natuurlijk mijn ervaring.
en natuurlijk moet je er wat geluk mee hebben,maar dat is met elk merk wel.
Ik heb met beide trekkers wel ervaring en beide zijn niet slecht. De Steyr is technisch wat vooruitstrevender, Case positioneerde de CS niet voor niets boven de eigen MX na de overname van Steyr.
Met name de bak vind ik uitgebreider en fijner. Het elektrisch systeem is het kwetsbare punt van een CS, daar moet je wat geluk mee hebben.
Voor transportwerk zou ik een CS met 50 bak en geveerde vooras zoeken. Een MX is naar mijn weten alleen met 40 bak leverbaar.
Allebei meer dan 15000 uur en geen grote problemen geloof ik. Trekken als beren, schakelde en reed ook prima met 50 km/u. Alleen wel wat problemen met de elektronica, airco kapot, extra schakelaar voor de stoel moeten zetten omdat de pomp bleef draaien, en nog wat problemen met lichten, maar kan ook gewoon onderhoud zijn.
50kmh transmissie heeft standaard een geveerde (Carraro) vooras dacht ik.
@teunis Het hangt ook een beetje af welke trekker je geschikt kunt krijgen. Een technisch goede en nette MX is natuurlijk een betere keus als een slechte CS voor hetzelfde geld.
als je dan toch een cs neemt,kies dan ene met de uitlaat aan de zijkant vd cabine en omkeer onder het stuur.
@krolsteyr en @CVT6230 weten zoiets beter
In iedergeval bedankt voor jullie reacties!
Waarom neig je naar een MX?
Meer ervaringen mee...
Heb 1x met een cs150 van een loonwerker gereden, en dat reed wel als een vlag!
Maar die hadden er een hoop problemen mee.. Dus zodoende schrikt een cs een beetje af... Kan iemand mij vertellen wat voor motor dr in een cs ligt?
Kan net een slechte zijn geweest.
Valmet/Sisu
Oke sisu is wel goed hoeveel ltr?
Zijn dr verder nog bijzonderheden?
6.6 liter.
Multicontroller heeft de CS wel, MX niet
staat trouwens te koop bij servaes bvba.
50 km met voorasvering is toch een standaard door wetgeving?
Nu weet ik niet, hoe Steyr dat geregeld heeft, maar het gaat om beremming op alle wielen. Dat is inderdaad al plicht bij 40km.