Winst gemaakt? John Deere kopen

John Deere is met de 6RC serie alsnog opgenomen in de positieve lijst E5002 voor vamil-Mia. Dit betekend dat nog 13% van 50 % van de investering dit jaar nog af te schrijven is. Dit is de enigste tractor in dit vermogenssegment die op deze lijst staat.

Deel dit topic

Reacties

GD tuning Garyp
Kip-pen-vel
Boemrang
Wat kun je hier mee????
Niets, totaal niets...
ford5000
Kansloos.
Echt weer zo'n " het is weer weekend" topic.
Mf1155
Oke
Boemrang
Quote @ford5000:
Echt weer zo'n " het is weer weekend" topic.

😃 +2
fendt-412
Dit zijn weer halve waarheden.
Elke machine die je in 2013 hebt gekocht na 1juli mag je voor 50% afschrijven. Heb je dit jaar geen mia/vamil voor nodig, is een maatregel om de crisis te bestrijden, ook al is daar in de landbouw weinig van te merken.
JD5620
@ford5000 haha +1
walker1
Halve waarheid? eerder 1% waarheid. Hij doet net of alleen JD in die regeling valt, maar er staan meerdere merken en types in die lijsten.
Wimsumar
Beste GD-Tuning Garyp:
Quote @GD tuning Garyp:
vel

Het maakt niet uit bij welk merk, maar ik krijg vreselijke jeuk als mij op zo'n manier zogenaamd voordeel wordt voorgerekend. In de waan goed zaken te zullen doen moet je er maar vanuit gaan dat de verkoper er met de winst vandoor gaat.

De J.D. 6CR-serie beter, compacter, luxer, wendbaarder, krachtiger, nauwkeuriger, geavanceerder, comfortabeler, productiever, voor hoger prestaties.........etc, etcetera. Waren alle voorgaande series zo'n rotzooi dan?

deere.nl/wps/dcom/…
walker1
Quote @Wimsumar:
De J.D. 6CR-serie beter, compacter, luxer, wendbaarder, krachtiger, nauwkeuriger, geavanceerder, comfortabeler, productiever, voor hoger prestaties.........etc, etcetera. Waren alle voorgaande series zo'n rotzooi dan

Dat noemen ze ontwikkeling en verbeteren. Als het goed is moet een nieuwe serie, nieuw type beter zijn dan de vorige. Als een nieuw type slechter is, dan heeft een fabrikant iets niet goed gedaan en had dan beter niet met iets nieuws kunnen komen.
OhDeere
@walker1 "in dit vermogenssegment..."
Loeideutz
@Wimsumar Jij gaat dus ook nooit naar het happyhour in het café, als de pils maar 1 euro is? Als je er dan veel drinkt kun je toch veel verdienen.
Boemrang
Quote @Loeideutz:
nooit naar het happyhour in het caf�,

Dan komen ook meestal de sterke verhalen boven water...
De verteld het nog sterker dan de andere....
Loeideutz
@Boemrang En het grootste voordeel is dan: hoe meer je drinkt hoe meer je verdient , en hoe geloofwaardiger het verhaal.
Boemrang
Quote @Loeideutz:
en hoe geloofwaardiger het verhaal.

Wat zal de kastelein weer blij zijn als ze weer allemaal naar moeders de vrouw toe gaan....
Rust in de tempel.... 😃
erik9831
Hoelang duurt die vakantie ook weer ?
Boemrang
Quote @erik9831:
hoelang duurt die vakantie ook weer ?

Sommige hebben geen vakantie...
Sommige hebben twee weken...
Sommige hebben heel lang vakantie.....
Dus zeg het maar waar je onder wilt vallen... 😉
valmet6400power
@Wimsumar

Ja de voorgaande series waren inderdaad rotzooi dat heb je goed 😃
ford5000
Quote @Wimsumar:
Waren alle voorgaande series zo'n rotzooi dan?

Ja. 😃
dx11
Quote @Boemrang:
Sommige hebben heel lang vakantie.....

Klopt, Ger al ruim 29 jaar.

dumpert.nl/mediabase/6577403/…
JD5620
@dx11 zo'n gevalletje van wel geld willen krijgen, maar iets terug doen ho maar linkse werk schuwe k..volk
Wimsumar
Beste Loeideutz:
Quote @Loeideutz:
happyhour in het café

Op dat tijdstip heb ik happy hour in de melkstal. 😄
Maar vergis je niet! Happyhour in het café wordt ook aan verdiend door de kroegbaas. Door op het happy hour-tijdstip het bier goedkoper te maken komen toch vele extra klanten op dat oncourante tijdstip om te gaan zitten 'tanken'. Ofwel, fors extra omzet voor het café.
Machine-/trekkerdealers kunnen hetzelfde doen door produktontwikkeling (en de zeer hoge kosten ervan) te laten voor wat het is en goedlopende reguliere series op enig moment goedkoper aan te bieden.
arjan 2850
Moeten we maar een keer om tafel gaan zitten.
SJB533
@JD5620
Idd!

@dx11
Als ik vakantie neem, krijg ik niet betaald, of betaald met TVT-uren...
mf gek
Ik kan JD niet vinden... zie alleen claas en fendt in de lijst staan voor mobiele machines met lage emissie norm..
dx11
@SJB533 Doet Ger het beter als je mij het vraagt
SJB533
@dx11
Leve het socialisme... 😞
OhDeere
@mf gek E 5002 geluid
dx11
@SJB533 op TF zit er ook wel zulk volk
SJB533
@dx11
Hoef geen mention te doen? 😃
dx11
@SJB533 voor mij niet hahaha
Loeideutz
@Wimsumar Machinefabrikanten doen aan productontwikkeling omdat mensen dan meer met hun machine kunnen doen in een uur. Omdat het werk dan gemakkelijker wordt. Omdat het bespaart op kosten. Maar daarnaast zien fabrikanten ook steeds vaker dat niet iedereen die technologie nodig heeft. Je ziet dus ook steeds vaker dat ze een eenvoudige lijn ernaast hebben lopen. Geschikt voor mensen die niet meer nodig hebben, geschikt voor situaties/gebieden in de wereld waar de dure machine niet past. Ze doen het wel, maar jij moet begrijpen dat ook zij te maken hebben met inflatie en hogere lonen. De wereld wordt nou eenmaal elke dag duurder.
mf gek
@OhDeere maar fendt, claas, valtra en masseyferguson staan er ook bij.. waarom dan perse een JohnDeere?
johndeere6230
Ben welliswaar een john deere "fan" maar een rc is wel het laatste wat ik zou kopen.....
David512c
Quote @johndeere6230:
Ben welliswaar een john deere "fan" maar een rc is wel het laatste wat ik zou kopen.....

Omdat?
JD5620
OhDeere
@mf gek Ik praat over het segment "boerentractor". Deze merken staan inderdaad ook in deze lijst maar beginnen bij 170PK. De JD valt al vanaf 90 tot 360 PK in de vamil-MIA.
Hooiveld
Quote @johndeere6230:
maar een rc is wel het laatste wat ik zou kopen.....
Daar ben je ook een beetje te oud voor hé.
RC= remote control. 😉
EA_MF
Quote @OhDeere:
Deze merken staan inderdaad ook in deze lijst maar beginnen bij 170PK. De JD valt al vanaf 90 tot 360 PK in de vamil-MIA.

De completen mf 6600 serie staat erin, dus vanaf 140 pk, en jd is dus absoluut geen alleenheerser in het boerensegment, want een boer die iets meer werk zelf doet heeft ook al snel een trekker van 140 pk nodig
EA_MF
Best raar eigenlijk, 9/10 topics over zulk soort dingen zie ik jd in de titel staan, en bijv fendt, mf, valtra, claas, nh, case, steyr enz zie ik dit veel minder van. Naar mijn idee word van iedere positieve scheet over jd weer een topic aangemaakt
Loeideutz
@EA_MF Joooohhhh!?!?
hobbyboer
Quote @walker1:
Hij doet net of alleen JD in die regeling valt

Volgens mij doet hij dat niet, lees de tekst onder de topictitel nog maar eens door. Er staat niet dat JD de enige op de lijst is, hij heeft het over de enigste... 😉
EA_MF
@Loeideutz ja zeg t maar
GD tuning Garyp
@EA_MF Andere merken hebben deze ophef niet nodig 😉
Fendt926Driver
Quote @EA_MF:
Naar mijn idee word van iedere positieve scheet over jd weer een topic aangemaakt
ja en als je veel winst hebt gemaakt en je koopt zon geel groene weet je zeker dat die je arm zuipt en je volgend jaar de winst wel kunt vergeten
Hooiveld
@Fendt926Driver Ik voel hier wat frustraties naar boven komen.
Fendt926Driver
Quote @Hooiveld:
Ik voel hier wat frustraties naar boven komen
een jd hakselaar gehad. en alles ging kapot aan dat ding behalve de voor ruit. sindsdien ben ik niet zo heel groot fan van die geel groene dingen
Hooiveld
@Fendt926Driver O, dus je JD-ervaring is ook maar beperkt. Kun je dan wel eerlijk oordelen? Mijn beperkte trekkerervaring van jaren terug is ook geen vergelijk meer met nu. (hoop ik)
weurding
@EA_MF geloof niet dat ik zoveel winst kan maken dat ik daar zin in krijg, zo'n jd 😃
Fendt926Driver
Quote @Hooiveld:
O, dus je JD-ervaring is ook maar beperkt.
gelukkig wel. maar boeren rondom hebben wel van die dingen en rij er ook enkel wel eens op. mijn ervaring is meer van de hoge dieselconsumptie van die dingen. meerijden met mijn combi in de mais bij de loonwerker met even oude trekker en zelfde grootte kar en zelfde aantal vrachten over zelfde afstand maar aan het eind van de dag wel 90 liter diesel minder nodig hebben

ja dan denk ik dat ding zuipt je arm.
beetje loonwerker alleen al in de mais 2 ploegen met elk 3 trekkers en dat 6 welken lang 5 dagen per week is dik 16000 liter diesel extra. is nu dus ook 16000 euro????? alleen mais rest van het jaar crossen ze ook nog met die dingen rond.
Fendt926Driver
Quote @weurding:
geloof niet dat ik zoveel winst kan maken dat ik daar zin in krijg, zo'n jd
heb vaker gedacht als er een paard was geweest met hef en aftakas had niemand de overstap naar die dingen van jd gemaakt.
hobbyboer
Quote @Fendt926Driver:
wel 90 liter diesel minder nodig hebben
Dat is heel mooi natuurlijk. Ga je ook nog een keer een dag ploegen vergelijken? Ik ben nieuwsgierg.
Fendt926Driver
Quote @hobbyboer:
Ga je ook nog een keer een dag ploegen vergelijken
hoef de loonwerker niet te helpen ploegen maar denk er wel een liter of 2 per uur af te kunnen knabbelen
weurding
@Fendt926Driver daar hebben de amish wat op gevonden 😃
Fendt926Driver
Quote @weurding:
daar hebben de amish wat op gevonden
wat die mensen er allemaal wel niet voor over hebben om niet op een johnnie te hoeven rijden 😃
Arrie94
@Fendt926Driver 😃 Maar dan hebben ze weer een bult uurloon!
EA_MF
@weurding gaat mij hier netzo, veel dealers zijn welkom hier om een trekker te verkopen, ook de jd dealer wel, alleen zal ik er alles aan doen dat we ons niet groen en geel hoevel te ergeren aan die dingen
weurding
Haha, tís weer zondag hè 😃
Fendt926Driver
Quote @EA_MF:
alleen zal ik er alles aan doen dat we ons niet groen en geel hoevel te ergeren aan die dingen

+10 😃
Fendt926Driver
Quote @weurding:
haha, t�s weer zondag h�
ja dit soort teksten maakt mijn zondag compleet 😃
jehan
Ik zeg maar weer alle john deeres zijn mooi behalve die met gele velgen
JD5620
Nou nou nou, wat een John Deere Haat hier!!! elke merk heeft voor- en nadelen.
JD5620
@Fendt926Driver 130.000 euro betalen voor een nieuwe Fendt 415????? Dan heb ik liever een trekker, met een iets hoger dieselverbruik. Dan dat te betalen voor trekker.
EA_MF
Quote @JD5620:
elke merk heeft voor- en nadelen.

Jd heeft in mijn ogen iets te veel nadelen
JD5620
@EA_MF noem maar op!!
GD tuning Garyp
Wat mij vooral tegenstaat zijn de zegmaar nogal enthousiaste john deere fans....
Fendt926Driver
Quote @JD5620:
noem maar op!!
dat willen we tinus niet aandoen met de beschikbare mb's op tf. Wordt tf een stuk trager van. net zo traag als een .........
EA_MF
@JD5620 egr klep, heel dat uitlaatgas opschoon systeem, stroef schakelende bakken (wat je uiteraard niet merkt als je niet anders gewend bent) stuurorbitol maakt extreem veel lawaai op bepaalde types, loonwerker hier had dr een keer 1 gehuurd in de mais, constant storingslampjes te knipperen, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Fendt926Driver
Quote @GD tuning Garyp:
de zegmaar nogal enthousiaste john deere fans
je bedoelt hoe je zo enthousiast kunt zijn over zoiets geel groens. het hertje in het logo gaat steeds hoger en de kwaliteit steeds lager
EA_MF
Owja, vario bakken die na 1500 uur versleten zijn, ook zzoiets opmerkelijks
GD tuning Garyp
Quote @Fendt926Driver:
je bedoelt hoe je zo enthousiast kunt zijn over zoiets geel groens
Precies....
JD5620
@GD tuning Garyp ik vindt alle trekker merken mooi. Ik zeg niet dat John Deere het merk is of welk ander merk dan ook.

Heb op alle bekende trekker merken wel gereden en vindt ze allemaal prettig, om mee te werken.

Maar om de heletijd een bepaald merk af te kraken vindt ik een een beetje kansloos.
Fendt926Driver
Quote @GD tuning Garyp:
Precies....

ik erger mij er altijd groen en geel aan als ik weer eens op zo'n ding moet rijden
JD5620
@Fendt926Driver als een vent bedoel je;p
Fendt926Driver
Quote @JD5620:
Maar om de heletijd een bepaald merk af te kraken vindt ik een een beetje kansloos
denk hetzelfde als @GD tuning Garyp dat als ze bij jd een scheet laten hier al weer een topic over gemaakt moet worden op tf. ik meestal alleen meelees tot er een stukje is waar ik heerlijk op kan inhaken en mijn hart (een beetje) kan luchten
Fendt926Driver
Quote @JD5620:
als een vent bedoel je;
kijk jij snapt hem. 😃
JD5620
@EA_MF waarom hebben wij thuis en op het werk daar dan nooit last van?? dat van dat stroef/harkkig schakelen heb je gelijk in. vindt ik ook irritant.
EA_MF
@JD5620 dan hebben jullie geluk? Of ze hebben een verkeerde indruk achter gelaten bij mij.
JD5620
@Fendt926Driver Dat vindt ik ook irritant, dat er als er weer iets nieuws is bij JD of WELK ander merk dan ook.
een topic aan te maken.

maar om nu de heletijd JD af te kraken zonder enig goed argument is behoorlijk kansloos.
JD5620
Hooiveld
Quote @EA_MF:
Owja, vario bakken die na 1500 uur versleten zijn, ook zzoiets opmerkelijks

Ook spreekt hier weer iemand die echt verstand van zaken heeft.
EA_MF
@Hooiveld nou, ik spreek niet uit eigen ervaring nee, maar baseer mijn uitspraken wel op ervaringen van jd rijders, en voor een klein deel op eigen ervaring
Fendt926Driver
Quote @JD5620:
zonder enig goed argument is behoorlijk kansloos
mijn argument staat paar reakties terug. onze jd hakselaar die elke keer wel wat aan kapot was. plus de diesel consumptie in de mais van 90 liter per dag. ben eigenaar chauffeur op de trekker dus diesel consumptie raakt mij direct in de portemonee.
nieuwprijs van vergelijkbare machines op pk's zegt mij niets wil een eerlijke vergelijking op uitvoering en bij de meeste trekkertests in trekker en werktuig zit er niet zo heel veel verschil in.
aan schaf is een afschrijving twee maar dieselverbruik staat bij mij op drie. onderhoud op vier. dan heb je de meeste zware kossten wel gehad.
Hooiveld
@EA_MF Misschien moet je dat er dan wel even bij vermelden dat je het van horenzeggen hebt.

Als die bakken dan zovaak kapot zouden gaan, is het toch geen probleem? Dan blijf je mooi binnen de garantieperiode. En misschien wist je het nog niet, maar die bakken zijn ook niet van JD.
JD5620
@Fendt926Driver jij/U geeft argumenten van alleen jou hakselaar thuis dat, betekend niet dat alle JD hakselaars slecht zijn. jij/u had gewoon pech dat er veel dingen kapot gingen. ieder merk heeft wel eens een slechte machine die de fabriek uitrolt

JD lust gewoon graag iets meer Diesel is een FEIT maar ook een FEIT is dat Fendt een van de duurste merken is. 100.000 euro voor een 100pk trekker is gewoon heel veel geld.
EA_MF
@Hooiveld dan nog, dan zou je als fabrikant rap moeten stoppen met het gebruiken van die bak, en wat als ie na de 2 jaar garantie kapot gaat? Dan sta je met een zeer jonge trekker, maar wel met een schade van +-10000 euro, en ik verklaar andere merken ook absoluut niet heilig, want ik ken ook wel probleemgevallen met andere merken als jd
Hooiveld
@EA_MF Of jouw praatje klopt niet, er lopen zat van die bakken rond die al de 10.000 uur gepasseerd zijn. En dan maakt het niet uit in welk merk ze liggen. En op reparaties zit als het goed is ook garantie.

Op de probleemgevallen doel je dan op MF? Die worden door loonwerkers gereden vanwege de goedkope lease.
EA_MF
@Hooiveld mijn oom heeft er 1 gehad waar een hoop drama mee is geweest (4wd koppeling vooral dacht ik) en daar vlakbij ook een 5460 die met 6000 uur de motor vast geslagen is, wij hebben er thuis geen merkwaardige problemen mee. mf heeft inderdaad een erg gunstig lease tarief, maar dat heeft nh ook. Zit ook een loonwerker die van t najaar een nieuwe jd 7r heeft gekocht, spande heel lang tussen nh en jd, maar de jd stond laatst schijnbaar ook al weer in 3 stukken uit elkaar, zeer waarschijnlijk dus ook 1 der laatste jd's daar. Mf zie je hier niet super veel, heel veel jd en nh, soms een keer een claas en een paar fendten dan heb je de meer voorkomende merken wel gehad
Hooiveld
Ik ben zelf niet zo thuis in al die merken, maar hoor ze vaak wel genoemd worden. Ik heb begrepen dat er door bepaalde bedrijven, vaak loonwerkers, heel sterk gekeken wordt naar het leasebedrag.
johndeere6230
@David512c @JD5620 omdat die cabines veel te krap zijn..... zit klem met mn knien tegen het dasbord aan, en de stoel kan niet verder naar achter 😉
johndeere6230
@Hooiveld

hahahah scherp!
Fendt926Driver
Quote @JD5620:
jij/u had gewoon pech dat er veel dingen kapot gingen
ha ha. zo oud als ik eruit zie wordt ik toch nooit dus mag je gewoon jij zeggen. mag iedereen trouwens.

op zich ging er aan die van ons veel kapot. maar dat tekent mij wel voor de rest van jd. kan misschien best meevallen maar ik zal het nooit weer een keer gaan uitproberen.
weurding
@Hooiveld quote: Misschien moet je dat er dan wel even bij vermelden dat je het van horenzeggen hebt.

Als die bakken dan zovaak kapot zouden gaan, is het toch geen probleem? Dan blijf je mooi binnen de garantieperiode. En misschien wist je het nog niet, maar die bakken zijn ook niet van JD.

wat maakt dat uit, ze leveren ze met die bakken dus valt het onder jd, als een claas niet trekt zeggen we toch ook niet dat de motoren niet van claas zijn ?
Hooiveld
@weurding Van mij mag je dat zeggen, ik heb er niks op tegen. Als het waar is, is het ook zo.

Mijn reaktie was bedoeld op die 1500 uur levensduur van de vario. Als die echt maar zo kort mee gaan, gebruiken fabrikanten die echt niet. Het merk maakt echt niet uit. Er worden hier op dit forum wel erg makkelijk praatjes verteld, waar weinig waarheid inzit.
JD5620
@johndeere6230 cabine te klein of jij te groot zit een verschil in??? XD
marco2250
@JD5620 hij is gewoon te lang haha
JD5620
@marco2250 denk het ook
marco2250
@JD5620 ik ben 185 dat gaat mooi alles binne handbereik
JD5620
@marco2250 ik ben ook 1,85meter lang nergens last van maar denk dat @johndeere6230 2,50m lang is ofzo;p
marco2250
Ik ken hem denk dat die 199 is ofzo
johndeere6230
@marco2250

precies gied van rooijen 😛 maar liever een M dan 😉
JD5620
@johndeere6230 nu snap ik ook waarom jij geen John deere 6rc wil hebben XD
EA_MF
Quote @Hooiveld:
Mijn reaktie was bedoeld op die 1500 uur levensduur van de vario. Als die echt maar zo kort mee gaan, gebruiken fabrikanten die echt niet. Het merk maakt echt niet uit. Er worden hier op dit forum wel erg makkelijk praatjes verteld, waar weinig waarheid inzit.

Hier zit echt wel waarheid in, jd 6920S, 1500 uur eerste variobak dr uit, nu met 4500 uur ligt de 2e dr nog wel in. Maar 1500 uur is voor een iedere bak echt te weinig, een slechte vario haalt vaak toch ook wel 4/5000 uur, ML had daar namelijk ook last van dat de vario's sneller versleten waren als normaal.
johndeere6230
@JD5620

hahaha daar kan de stoel wel van naat achter een R zit eteen goed 😛
JD5620
@johndeere6230 ik meende dat jij zie dat je nooit een 6rc zou willen hebben?? ;p
johndeere6230
@JD5620

6R of M mogen ze hier wel op de dam zetten 😉
JD5620
@johndeere6230 bij mij ook wel, wel een 6r 6105r maar paps wil niet dus ja dat wordt nog een paar jaartjes wachten.
OhDeere
@JD5620 Ik ben toch (positief) verrast door de JD 6RC en MC serie. Ik had in het begin dezelfde vooroordelen als de rest (die zijn hier allemaal al wel uitgesproken) De cabine is ondanks zijn compacte afmeting inwendig lekker ruim. De stoel is wel een puntje van kritiek maar deze is vrij eenvoudig iets naar achteren te zetten. Als je dat doet krijg ik hem niet meer helemaal achterin (en ik ben 1.90). De motor is behoorlijk aangepakt. Ook in deze tractoren ligt nu een 16 kleps common rail en deze is behoorlijk zuinig. Als laatste en een van de meest positieve punten heeft JD ook het schakelen aangepast. De 6MC en 6RC schakelen als een mes door de boter. Ik nodig iedereen die hierover een mening heeft uit voor een proefrit.
JD5620
@OhDeere ik zeg ook niet dat ik de 6rc en 6mc niet mooi/goed vindt het zijn mooie compacte trekkers.
johndeere6230
@JD5620

6115M/R met fronthef en pto, voorasvering mooie banden 😛
JD5620
@johndeere6230 cabine veering, airco (ps hoe maak je smiylis)
johndeere6230
@JD5620

hahah airco heb ik al, gevruik ik zo min mogelijk 😉 werjt het xelfde als msn of facebook 😉
JD5620
@johndeere6230 oke , een goede stoel maar zeker niet belangerijk een goede radio
johndeere6230
@JD5620

goede stoel hebben we nu 😄 goede radio inmiddels ook, alleen nog een voorruit die open kan 😉
JD 6430 The Best
@EA_MF dan doe jij iets vreselijk fout als je cvt bak al na 1500 uur versleten is.
EA_MF
@JD 6430 The Best gelukkig niet mijn trekker, maar wel van een loonwerker die hier regelmatig komt 😉
JD 6430 The Best
@EA_MF hoe rijd die loonwerker dan? Volgas op de weg en dan de autopowr pook terug trekken? Dan heb je hem snel naar de kloten ja.
ares697
@EA_MF Niet slecht bedoeld naar loonwerkers, maar er zitten daar genoeg jongens tussen die niet voorzichtig omgaan met het materiaal. Dat doen mensen over het algemeen sowieso als het niet hun eigen machine is.
JD5620
@ares697 Daar heb je een punt, maar hier in de buurt kom je niet zomaar op een trekker bij de loonwerker. Die kijken eerst hoe gaan je met de trekker omgaat en of je wel wat trekker kan rijden. sinds er vooras- en cabineveering bestaat rijden ze een stuk sneller over het land en door de dammen.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
119
DEELNEMERS
28
WEERGAVES
3