Hoi
ik vraag me nou af wat is het verschil tussen de fendt 312 van 125 en een fendt 512 alleen de luxe?
groetjes Jan
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
wat zijn zij. vier of zes cilinders??
500 vario zijn 4 cilinders!!!
van 512 (125 pk) tot 516 (165 pk)
Tja, dan wordt het niet roken, Oeverings het is een werk plek...
Wil je echt stroom punten maken is toch op een zeer eenvoudige en goed kopen manier te maken...
- 300 heeft kleinere wielbasis
- de 500 heeft vario bediening in de armleuning
- 500 heeft touchcreen terminal en groote cabine.
- 500 vario is ruim 1 ton zwaarder.
- 300 vario loop 40 km en de 500 vario 50 km
- 500 vario is te verkrijgen in 3 luxe maten (power, profie en europrofie). 300 heeft maar 1 luxe maat.
Wat je er standaard bij krijgt, en wat je er op kunt zettend. De kleine terminal bijv. is standaard bij de Power en Profi, maar bij de Profi is de groote en optie, en bij de Profi Plus zelfs standaard, ook kun je volgens mij meer ventielen krijgen op de luxere uitvoering. Bij de Power mist hier en daar wat chrome, veel van dat soort dingen zijn verschillend.
Telefoon op laden gaat via dezelfde plug...
gewoon verloopstukje maken, heb ik ook al gedaan
Of gewoon zelf 1 inbouwen. Maar ik ga niet in andermans spul zitten sleutelen
Licht er aan wat je er mee doet, als het een beetje voeren is, is het zonde van je geld om een 500 te kopen. Een 300 vario is feitelijk een bijna het zelfde zoals de oude 300's van halverwegen de jaren 90. Maar dan met een Vario, en wat dingen zijn er kwa uiterlijk aan aangepast.
500 kan je wel veel mee insellen, wat je ook kan doen is van het voorjaar een demo aanvragen bij een dealer van bijv. de 300, kijken of je het wat vind, anders kan je altijd nog een 500 demo vragen.
500 is gewoon een stukje luxer, het is net wat je zelf wilt, 500 heeft elektronische hydroliek ventielen, bij de 300 is het nog mechanische.
Dan is het zelfs zonde om een 300 te kopen. Heb je geen nieuwe trekker voor nodig, zeker geen met CVT...
En niet onbelangrijk: wat voor bedrijf draait het om. Als je maar 25 hectare hebt, koeien 's zomers buiten hebt, en de rest van het gras in etappes maait, en zelf verwerkt, is het dom om een lomp grote trekker te kopen, die een heel stuk duurder is. 300 is niet minder dan een 500...
Als je alleen maar voert is het idd nog steeds zonde om een 300 te kopen.
Er is wel een verschil tussen 300 en 500, je mist die complete armleuning, terminal is weg, al dat soort dingen.
kan me voorstellen dat je eerder twijfelt tussen 312 en 412 of 412 en 512 dan tussen 312 en 512.
daarom gewoon verloopstukje, moet niet groot zijn en kan je makkelijk meenemen
Bij Fendt denken ze tenminste nog aan de gezondheid van hun klanten
Ja idd zit beetje pottinger bloed in de aderen he
Kon er ff niet opkomen..