Hoe verklaar je de vuurkegel die uit de uitlaat komt onder zware belasting.
dacht vroeger slecht afgestelde kleppen maar dat is blijkbaar niet. zouden dat onverbrande brandstofdeeltjes zijn die nog nabranden door de hitte?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
daarom dat ik het vroeg, want kleppe zijn laatsste jaar al 2x geregelt
En is onverbrandde diesel die alsnog tot ontbranding komt.
Vooral bij Inters is een vuurkegel zowat standaard.
maar goed men vraag is beantwoord tpoic mag weg :d
als het maar geen kwaad kan dat was wat ik moest weten
allemaal bedankt
tractorfan.nl/movie/10020/
---
Machineman - 9 minuten geleden
hahah...net als mijn ouwe 1055...dikke rode kegel in de schemering bij het land lostrekken...
dit verhaaltje had uit mijn mond kunnen komen haha, maar dan met 1100
tractorfan.nl/picture/314050/
verklaring voor die vlam? gewoon onverbrande diesel die toch nog na verbrandt
Hoe verklaar je dit? Zelfde principe?
Er wordt dan meer diesel ingespoten als dat hij kan verbranden, en dat geeft veel roet, deze kan in de pijp alsnog onder invloed van hitte en druk ontbranden op opgloeien.
te veel veel onverbrande diesel, heeft dit ook invloed op de pk's aangezien er brandstof in de verbrandingskamer zit die bij in de compressie zit maar niet ontbrand dus geen arbeid bezorgt
rustig warm draaien en dan maar laten zweten.
dat is echt danootje
Welke hitte wil je vast houden dan? Dat moet juist afgevoerd worden... En te klein gaat behoorlijk pk's schelen
Onverbrande diesel klinkt bij mij als onnodig dieselverbruik , en zo een vuurkegel en dergelijke ben ik niet zo fan van normaal hoort het niet !
3 meter Evers vastetand doet wonderen, gewoon doen, geen ramp. Kan zijn dat de demper t niet overleeft. 745XL's hebben trouwens de naam lui te zijn...
onze case 1394 heeft nu een open pijp met een diameter van 80mm, dan is het bijna onmogelijk daar een vlam uit te krijgen zeker?
is het mogelijk om een kegel uit een valmet te krijgen ivm die demper constructie?