Illustratie van:

International 423 - rook uit de uitlaat

Wat kan er eigenlijk allemaal aan liggen dat er uit de uitlaat van de tractor bruin/blauwe rook komt als hij ralentier draait iets met de olie is blauwe dat wist ik al maar de rest?

Deel dit topic

Reacties

Oldtimer-fan
Als hij stationair al rookt, zijn je zuigerveren aan vervanging toe
ford3000case745
Start hij nog wel goed?
423-1246
IHC 3 cilinder power, rookt altijd
IH fan 1997
Bwa ja hij start nog wel goed ja. En zijn de zuigerveren grote kosten of moeilijk werk?
ford3600fan
Bijna alle oude trekkers roken vaak blauw als ze stationair draaien, zolang hij niet veel olie verbruikt en niet al te veel carterdruk heeft is er weinig aan de hand.
MASSEY-MOOI
Bruine rook? Bediel je niet grijze/zwarte rook?

Als hij blauw rookt gaat er olie langs dr zuigerveren als het een klein beetje is is het niet zo erg. Meestal kun je dat verhelpen om nieuwe zuigerveren er in te zetten en als je pech hebt moeten er nieuwe bussen in
Oldtimer-fan
Quote @ford3600fan:
Bijna alle oude trekkers roken vaak blauw

Ford misschien ja, maar inter hoort toch niet blauw te roken als ie stationair draait.

@IH fan 1997

Zuigerveren vervangen is niet zo duur, alleen veel werk.
Je moet namelijk de hele zuigers uit de bussen halen om de nieuwe veren(ringen) erom te maken.
Perfect
Zuiger veren en niet te vergeten de klep seals kan ook veel schelen.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 423 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
8
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
2