Hoi, Mijn 856 heeft een versnellingsbak probleem. Deze schiet uit de hoge giering.Nu heb ik de volgende vragen. Heeft iemand ervaring met dit probleem, om dit op de juiste manier op te lossen? En deze trekker heeft een 30km bak, zijn er ook 40km bakken voor deze trekkers, of is een 30 km bak om te bouwen naar een 40km bak.Mijn trekkker is van 1985, metZF vooras en dus zij aandrijving. Graag hoor ik van jullie.
met vr. gr. Douwe.
Lees ook
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 856 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
verder heb ik niet zo'n verstand van versnellingsbakken e.d.
of gewoon een 845 kopen is ook sterker als die luie 856 ers.
tijdje gelede stond er bij de baas ook een 856 die niet meer in de 2 wou.
hele bak is toen los geweest en gereficeerd
met vr. gr. Douwe
gr wil ps die van mij is een ergo-s bak
met vr. gr. Douwe.
856 heeft trouwens nimmer een 40km bak gehad.
wat die tussenbak betreft, dat is voor mij nieuw, maar zou er graag meer over willen weten!
heb de mijne nu toch in acht miljard stukken liggen....
Wel degelijk
Waar en niet waar. De International 856 XL heeft nooit een 40-bak gehad, ook niet in zwartrood (85/86). De Case Inters (nieuwe design) hebben die wel gehad, maar enkel de 4wd's waren daarmee leverbaar.
Ik weet, het topic gaat over een inter, maar de opmerking niet.