We hebben helaas nog geen technische specificaties van de TM 165.
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de TM 165, gezamenlijk zo'n 61.932 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
We hebben een probleem bij een new holland TM165 met mechanische hydrauliekventielen.
het laatste ventiel reageerd niet, en geeft geen druk.
de hendel gaat wel goed op en neer en je voelt de schuif van het ventielenblok in en uit gaan.
we hebben nog eens gehad dat het 1e ventiel niet reageerde maar na een paar keer bedienen werkte deze weer.
kan het zijn dat er iets vas zit of dat er iets moet schoongemaakt worden?
mvg
Beste, ik draaide gisteren het licht aan van mijn new holland tm 165 en de dashboardverlichting en het licht van het versnelling schermpje viel uit. Vandaag al de zekeringen eens nagekeken maar alles lijkt nog goed te zijn. Juist zag ik ook dat mijn werklichten ook niet meer gaan na het licht in te schakelen? Iemand raad of al eens meegemaakt? Ik hoor het wel. In bijlage een foto van het deksel van de zekeringdoos weet ook niet juist welke zekering het is maar heb ze allemaal eens doormeten? Kan iemand mij eventueel ook zeggen welke zekering normaal van binnenverlicht en ... is? Alvast bedankt
Hallo,
al een tijdje begint mijn tm 165 slechter te starten. Nu zag ik dat er veer lucht in de retourleiding van de brandstofpomp naar de tank zit. Als je hem start is het net een schuim dat hierdoor komt maar na een tijdje is het weer gewoon brandstof. Hebben jullie een idee aan wat dit kan liggen?
Alvast bedankt
Hallo,
Welke olie gebruiken jullie voor de achterbug (samen met de hydroliek)?
Mvg
Hallo,
klopt het dat dit lichtje op mijn TM staat voor een verstropte oliefilter? Heb geen handboek meer. Gaat alleen maar aan bij het bedienen van de lift. Dan zal waarschijnlijk de hydrolische filter strop zitten als dit de juiste betekenis is van het lichtje.
Kijk foto van het lampje in link.
Bedankt
Mvg
Hallo,
de gas bij onze tm blijft soms wat hangen.
Ik heb gehoord dat dit aan de potentiometer kan liggen.
Heeft er iemand hier ervaring mee?
Mvg
Waar en hoe kan ik het beste de turbodruk meten en hoe hoog moet die zijn