De uren tikken vlot aan op de teller. Deze keer een door ons gehuurde mobiele breker gaan ophalen op een sloop. Toch fijn rijden met zo een vloeistofkoppeling.

International 1455 XL

De uren tikken vlot aan op de teller. Deze keer een door ons gehuurde mobiele breker gaan ophalen op een sloop. Toch fijn rijden met zo een vloeistofkoppeling.

Wil je een koe kopen of verkopen

Kijk dan eens op koemarkt.nl, dagelijks vers aanbod met kalveren, vaarzen, koeien en stieren.

Advertentie
Bezoek website

Reacties

+1
schluterman
Jazeker dat is een geweldige uitvinding inderdaad. Ik heb het op mijn schlüter super 850v ook 👍
+3
Towaberg
Die inter moet hard werken, maar wordt goed verzorgd gelukkig.
+2
Hobbyboer_076
Wat een prachtige foto weer!
Fendt926Driver
Staat deze inter nog op 145 pk of iets (ver) daar boven?
Heerlijk die vloeistofkoppeling.
Maar met de 612E was het nog mooier gegaan.....
Jij onderneemt nogal eens iets...
Mag je in belgie zo op lokatie puin breken of heb je daar ook vergunning voor nodig die maar een aantal dagen geldig is?
+1
Gavrie Willemsen
@Fendt926Driver nee, het loodje hangt er nog mooi aan. Nu niet dat de vooras een meter van de grond komt van het snel optrekken maar eigenlijk gaat hij mooi vlot naar de 44. In België mag je puin breken als het op dezelfde kadastrale zone blijft. Voor ons was het ook de eerste keer dat we dat deden.
casejxu
@Gavrie Willemsen @Fendt926Driver bedoelt eerder een vergunning ivm geluidshinder wat vaak in Nederland het struikelblok is
stannetje96
@casejxu in Nederland moet het ook op locatie blijven hoor om te mogen breken
trean
Quote Reactie van @stannetje96:
in Nederland moet het ook op locatie blijven hoor om te mogen breken

Tenzij het een het een gemeentewerf/mileuterein is?

Ik heb in totaal 3 dagen plastic en andere troep staan rapen bij een zeef bij een puinbreker. Op 3 verschillende locaties en overal werd er gebroken puin afgevoerd.
Fendt926Driver
@casejxu geluidshinder is zeker niet de reden voor vergunning.
De vaste puinbrekers waar je het heen kunt brengen zagen hun handel in gevaar komen em houden het zeer nauwgezet bij of alles klopt. Je mag nog geen uur eerder beginnen als in de vergunning staat of je kunt de vergunning verliezen
+1
Gavrie Willemsen
@Fendt926Driver in grote mobiele brekers in België zit een verplichte gps ingebouwd. Ze kunnen je gewoon volgen vanop hun kantoor in Brussel op het 7de verdiep 🙁
+1
Fendt926Driver
@Gavrie Willemsen dus er is wel degelijk controle op de puinbrekers..
Gavrie Willemsen
@Fendt926Driver ja je mag niet zomaar op eigen houtje wat puin breken en zomaar gaan verkopen
Fendt926Driver
@Gavrie Willemsen hier mag je ook geen puin transporteren anders dan naar de vaste puinbreker.
En als je breekt op lokatie mag je ook geen extra puin laten aanvoeren
+2
MaxxuM4ever
@Fendt926Driver dus daarom wordt er altijd eerst puin verzameld en daarna een breker erbij gezet. Haha weer wat geleerd.
john deere 7810
@Gavrie Willemsen

Soms denken we dat nederland erg is.... maar bij jullie zijn ze geen haar beter. Ze kunnen zich zo druk maken om kleine klote dingen terwijl ze de grote serieuze problemen vergeten/verkloten.
Gavrie Willemsen
@john deere 7810 wetgeving is even streng alleen de handhaving is anders....
@casejxu en stof denk?
casejxu
@ronald-deutz-fahr daar is wat tegen te doen. Geluid niet
@casejxu hier in de buurt zit een verwerker waar je puin kan brengen en gebroken puin kan halen.
Mag maar X aantal dagen per jaar bleken, grootste reden was stof begreep ik, maar die doen dan duizenden tonnen..
Bij een kavel land die we eens kochten stond een boerderij die gebroken werd, daar werd uit de omgeving heel wat puin bij gebracht, hoe meer hoe goedkoper was het idee. Geen idee of dat toen wel mocht..
+2
john deere 7810
@ronald-deutz-fahr

alleen aan de achterkant van de bult hahah zolang niemand je ziet kiepen.
T6040
@Gavrie Willemsen Heb je de fendt trekkers verkocht of is het omkoppelen je hobby? Lijkt me dat je de drieasser niet voor de lol afpikt.
valmet6400power
@T6040
Wat moet je dan doen als loonbedrijf? “Ja sorry heb geen zin om m’n drieasser af te koppelen dus kom die breker maar brengen”?
Gavrie Willemsen
@T6040 de 824 staat nu voor de VGM 2-Asser. Om ter plaatse te rijden en snel te kippen heeft de Inter een veel te laag oliedebiet. Met de 824 ervoor “vliegt” de bak omhoog. De 3-Asser kipt met de aftakas
+1
Gavrie Willemsen
@T6040 trouwens achter de 818 hangt vast de containercarrier....😊
+1
a3vandiejen
Schitterend.
+1
Prachtig👌
+1
hooidonk
Mooi!
Die is er duidelijk niet voor de sier, laat hem maar lekker werken! 👍🏽 💪🏽

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!