Vandaag de 844s voor de waterrem gehad. Was zelf best benieuwd hoeveel pk die nog had. Zat wel 25 pk verschil in tussen origineel en nu, gelukkig zat het verschil aan de goeie kant, 105.4pk motorvermogen.

International 844 S

Vandaag de 844s voor de waterrem gehad. Was zelf best benieuwd hoeveel pk die nog had. Zat wel 25 pk verschil in tussen origineel en nu, gelukkig zat het verschil aan de goeie kant, 105.4pk motorvermogen.

Reacties

YaMaGa
Hoe heb je dat vermogen erbij gedraaid? Enkel aan de pomp of zijn er nog andere zaken veranderd? En is dit een turboblok?
+2
Inter-844s
@YaMaGa Voor zover ik weet niks met de pomp echt versteld. Alleen de stopknop is iets verder terug gedraaid omdat anders de trekker bijna geen toeren maakte 😅. Het is trouwens geen turboblok, dan had die nog wel meer pks gehad😁
+1
YaMaGa
@Inter-844s das best mooi ja... die inters maken ook mooie muziek vindt ik. Zeker als ze aan de bak mogen 😀
+1
Inter-844s
@YaMaGa Zit nog de orginele uitlaat op, en fluiten dat die doet 😁
DANOONTJE POWERR
Motorvermogen is slechts een aanname hè. 😉
Maar je had dus 95 op de stomp maak ik hieruit op, dat is netjes.
+2
Inter-844s
@DANOONTJE POWERR 96.6 pk op de stomp vond ik zelf ook wel netjes 😂. Motorvermogen was inderdaad een aanname.
+3
valmet6400power
Neem aan dat je wel gemerkt had dat ie 25 pk sterker was in plaats van 25 pk minder dan origineel 😂
Inter-844s
@valmet6400power Had wel gemerkt dat hij zijn pk's wel had, maar had dit niet verwacht hoor. Dacht zelf dat die iets van 85 had 😅
+3
ford8630power
Zijn heel wat boeren mee op de koffie gekomen toen ze hun 844/845 voor een even grote modernere ingeruild hadden en het werk toen ineens niet zo vlot meer ging.
+1
new holland koen
@ford8630power Wij hebben vroeger ook een 844-s gehad, maar was een probleemtrekker helaas. Dus daarna weer mooi bij blauw-wit gebleven. Ik ben zelf wel meer fan van de oudere fords zoals de tw serie dan die moderne troep.
+1
mf 6150
@ford8630power
PA toen der tijd ook idd, 844s ingeruild voor een mf 4255 en al heel snel die weer ingeruild op een 6150. De 6150 was niet sterker maar redde het werk meer doorn zijn dynashift bak
+1
deerejohn
Dat komt wel meer voor ,, ken hier wel wat verhaaltjes dat de boer een grotere trekker kochten 956 of een1056 en dan kwamen er klachten dat i niet echt harder trok dan de 844,, de nieuwe aan de waterrem alles klopte ,, de oude trekker aan de rem en dan kwam de aap uit de mouw
john deere 7810
Heeft elk merk mee te maken (gehad) komt door alle eisen van de afgelopen jaren, vroeger was het veel inhoud en het gaspedaal in is ook direct de gasklep open, rechtoe rechtaan met stang of kabel. Die electronica wat dat moest gaan overnemen was altijd een tikkeltje later. En dan ben je in veel gevallen net te laat met reageren als chauffeur zijnde of de electronica... waardoor de motor er niet meer bovenop komt terwijl ze de zelfde pk's op de stomp leveren. Tegenwoordig zie je het weer andersom.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!