Even een mooi-weer plaatje uit 2019. Turboshiften door het prachtige Oekraïnse landschap met oneindig veel stro😄👌

Fendt 824

+6
bart99
Even een mooi-weer plaatje uit 2019. Turboshiften door het prachtige Oekraïnse landschap met oneindig veel stro😄👌

Reacties

+11
bart99
Laden met de JCB, reden 4 turboshifters mee✅

(klik om te vergroten)

.
+1
jonathan12
Poahh volgas aan de bak daar
+2
rommert14
Stro is altijd mooi werk
Mooie combinatie
+2
bart99
Oneindig grote percelen 😄

(klik om te vergroten)

.
+2
ralphhonda
Dit is dat bedrijf waar die hele optocht aan nieuwe 800’s toen heen ging? Moet ik nog ergens een foto van hebben…
+2
bart99
@ralphhonda Nieuw als in wanneer deze nieuw waren? Dat denk ik niet dan, want deze eigenaar zit er nog niet ‘zo’ lang op. Maar met 10.000 uur zijn ze inderdaad ook nog als nieuw😜

Ben benieuwd naar de foto👌
fendt815
@bart99 Ik ben net zo benieuwd 😅
+5
ralphhonda

(klik om te vergroten)

66 stuks. Vrij bekende foto wel dacht ik.
+2
bart99
@ralphhonda Poah. Dit wil je toch🤤💯

Volgens mij hebben ze er een stuk of 10 inmiddels, dus zijn er vast wat van deze foto bij. Maar ze hebben ze ook wel uit o.a. Duitsland en Nederland gehaald meen ik
jonathan12
@ralphhonda 1 bedrijf toen 66nieuwe gekocht?
+3
ralphhonda
@jonathan12 ja klopt. In één keer. Volgens laatste bericht rijden er nog 43 met gemiddeld 35.000 uur.
+1
Valtra man
@ralphhonda dat zou met de huidige 800 serie nogal wat geven aan motorwissels 😁

Wel vreemde bedrijfsvoering: 66 trekkers kopen en die dan tot de draad op verslijten. Dan is er toch qua beoogde winst doorheen de jaren iets zwaar tegengevallen.
RaHeados
@Valtra man of juist een zeer rendabele investering geweest! 😋
Valtra man
@RaHeados je bedoeld dat deze 2de hands wel wat waard zijn heden?
RaHeados
@Valtra man niet eens, dat ze zo lang door kunnen gaan en niet allemaal vervangen hoeven worden 😃
+1
rommert14
@Valtra man ik vind het wat een raar verhaal eerlijk gezegd.
+1
ralphhonda
@Valtra man ik kan niet beoordelen of je conclusie juist is
+1
bart99
@Valtra man Zo’n ding doe je ook niet weg totdat die echt tot de draad aan toe versleten is
+1
Valtra man
@bart99 als liefhebber niet, ik snap je voorkeur… maar als je er 66 tegelijk koopt is dat niet uit liefhebberij. Operationeel gezien: betrouwbaarheid neemt af met leeftijd, ongeacht welk merk. 2de handswaarde daalt voorbij het ideale punt en je rijdt rond met gedatteerd materiaal. Plus, dit is nooit aantrekkelijk om personeel te vinden.
Finacieel gezien: de optimale TCO bereik je nooit door iets tot op de draad te verslijten. Daarnaast zien banken (op die schaal) niet graag schommeling in investeringsgedrag als je continu kredieten lopen hebt. Bij grote gezonde ondernemingen is de investeringslijn best stabiel. Ten minste als er winst onder de lijn is 🙂 vandaar dus mijn eerste reflectie: op dit bedrijf is iets misgelopen
+1
ralphhonda
@Valtra man ik begrijp je benadering, maar dit kun je toch op basis van één foto en een twee zinnen tekst toch helemaal niet concluderen 😂😂
+2
Valtra man
@ralphhonda tuurlijk niet, 99,9% kans dat ik er volledig naast zit 🙂 tis een eerste reflectie, maar dan grondig uitgelegd 🤓

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Fendt 824 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!