Volvo FH 4th gen
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Volvo FH 4th gen ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
(klik om te vergroten)
je ziet dat de de tuimelaar van de verstuiver wordt ingedrukt door de pompnok terwijl die nu eigenlijk gesteld moet worden, zo kan je al goed herkenen dat de pompnok is verdraaid. Nog een truckje waar je het aan kan zien is dat de pompnok nu ongeveer gelijk staat met de inlaatnok, deze hoort ongeveer gelijk te staan met de uilaatnok.
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Ik heb het nog nooit gezien dat de zuiger helemaal uit elkaar is gedraaid maar dat ze al een stuk uit zijn gedraaid komt wel eens vaker voor en vaak als je ze controleert zitten ze los, ze zitten dan nog niet uitgedraaid maar je kan hem dan wel met de hand losdraaien.
Als de zuigertjes zo uitgedraaid zijn haal ik ze altijd uit elkaar, maak ze schoon en zet ze terug in elkaar met Loctite. Bij nieuwere versies van de D13K zijn ze met kleine lasjes geborgd tegen het losdraaien.
(klik om te vergroten)
Dit doet me ontzettend ingewikkeld aan. Waarom zijn deze motoren zo gebouwd?