Foto van een Case International 745 XL (1985-1986, bezig met poseren.. Foto is geplaatst door jordi 1455 op 18-08-2010 om 13:37:42, met 15 reacties.

Case International 745 XL

jordi 1455
Foto van een Case International 745 XL (1985-1986, bezig met poseren.

Reacties

SJB533
Franse trekker?
cih1056xl
Mooie trekker! SJB533 waarom een franse?
SJB533
Ik heb al eens gehoord dat t met de grootte van de letters te maken heeft 😉

Kijk en vergelijk met deze Duitser: tractorfan.nl/picture/384139/
johndeere9620fan
Dit is gewoon een overgangsmodel 😉
SJB533
Ja, dat zie ik, wij werken ook l 10 jaar met een overgangsmodel. Ik bedoel: komt deze uit Frankrijk of Duitsland? 😉
Deze komen gewoon uit duitsland, maar dit type met grote sticker, is een engels export model zeg maar.. Ook te zien aan de toerenteller, daarin staan de snelheden in mijlen ipv kilometers
Joop3
Ik dacht ook dat het met het jaartal te maken had. Toen Case meer in de melk te brokkelen kreeg als International hebben ze Case groter op de motorkap gesmurfd.
SJB533
Nee Joop, want deze heeft grotere letters, maar er zijn jongere met kleine letters.

956, Dat zou een logische verklaring kunnen zijn 😉 Maar die Engelsen gebruikten deze spatborden niet toch? (Jij nie begrijpe mij?--> Mijn profiel, staan foto's in van een 485XL met typisch Engelse spatborden ;-))
Ja zeker begrijp ik dat.. zelf een 685 gehad 😉 Maar dit is dus geen echte engels trekker he 😉 tis een duitse trekker met een engelse handleiding 😃 dus die spatborden zouden ze wel niet speciaal zo maken.. weet ik verder ook niet.. maar nu ik nadenk zie je toch wel geregeld engelse spatborden op deze type's.. dus tja
SJB533
Ja, ik weet/wist een 956XL (IH) met engelse spatborden 😉

685? XL of LP? Geweldig spul 😛 Die Engelsen, al begint de 6 al een twijfelgeval te worden (te lichte transmissie)
Een echte inter met xl 😉 staat als het goed is wel een foto in mn profiel.. De 685 is de beste van de serie.. transmissie kan het mooi hebben, koppeling was wel wat te ligt, wij hebben later een drukgroep van 745 in gekregen.. die schijnen zwaarder te zijn.. of het was een 845, weet niet precies meer 😉 HI/LO hoor je veel vaker problemen van, maar daar moet je ook niet teveel aan zitten, wij hebben één keer de kabel van de HI-LO stuk gehad.. en dan denken dat de hele trekker stuk is 😃
SJB533
Droomdroomdroom haha,

Zit me trouwens net te bedenken: ik heb het vermoeden dat Boeke-Heesters veel met Frankrijk handelde, vanaf t XL-tijdperk, gezien de grote hoeveelheid 844XL's die hier ontbreken. Weet jij meer? Bedrijf waar ik stage heb gelopen had 3 XL's, een 745XL uit Neuss, en een 856XL en 1056XL uit St. Dizier. Die 745 kon nog wel s via Lintelo Nederland binnengekomen zijn, ipv Lelystad...
jordi 1455
@SJB533
Wij hebben een Duitse 845XL uit 88.
Op het serienummerplaatje staat 844 VA of AV op genoteerd.
Ik denk dat het reductiebak betekend want onze is er mee uitgerust.

Ik denk dat deze trekker een overgespoten inter is, want ik zie bij de grille grijs. Meestal werden na het overspuiten de verkeerde stickers er opgeplakt.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!