Case International 745 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Kijk en vergelijk met deze Duitser: tractorfan.nl/picture/384139/
956, Dat zou een logische verklaring kunnen zijn Maar die Engelsen gebruikten deze spatborden niet toch? (Jij nie begrijpe mij?--> Mijn profiel, staan foto's in van een 485XL met typisch Engelse spatborden ;-))
685? XL of LP? Geweldig spul Die Engelsen, al begint de 6 al een twijfelgeval te worden (te lichte transmissie)
Zit me trouwens net te bedenken: ik heb het vermoeden dat Boeke-Heesters veel met Frankrijk handelde, vanaf t XL-tijdperk, gezien de grote hoeveelheid 844XL's die hier ontbreken. Weet jij meer? Bedrijf waar ik stage heb gelopen had 3 XL's, een 745XL uit Neuss, en een 856XL en 1056XL uit St. Dizier. Die 745 kon nog wel s via Lintelo Nederland binnengekomen zijn, ipv Lelystad...
Wij hebben een Duitse 845XL uit 88.
Op het serienummerplaatje staat 844 VA of AV op genoteerd.
Ik denk dat het reductiebak betekend want onze is er mee uitgerust.
Ik denk dat deze trekker een overgespoten inter is, want ik zie bij de grille grijs. Meestal werden na het overspuiten de verkeerde stickers er opgeplakt.