Ford Interieur
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Onze trekker haalt zelfs boven de 5000 toeren (echte powers)!!!
Laatste
Reacties
ja een lekkende vooraskeering, dat zie je veel bij die Fords. Dit is nog niet de gemodificeerde vooras als ik het zo zie. Me buurman heeft dit ook gehad met een leen ford, toen was de Zeetor bij de smid voor een trekbek voor de nieuwe stronkenfrees. Ja een drama deze dingen. Ik adviseer ook altijd om de ramen goed dicht te houden.
rikkertt - 2 maanden geleden
voor je het weet klapt er weer een keering. je zal er nog mee an raken.
Vooraskeering zei je?
waarschijnlijk lekt je vooraskeering, dan slaat er op een ent olie tegen je toerensensor en dan krijg je dit soort rare dingen. Heeft me buurman ook een keer gehad toen hij een leen fort had, die vooraskeeringen gilde er toen ook zo uit het niets uit. alles olie op het erf, wat een rommel was dat. Toen ging die toerenteller ook heel raar doen, maar dat kan misschien ook omdat er allemaal olie in de cabine kwam.
Jaja, waar slaat dat op. Een lekke vooraskering en daardoor krijg je olie op toerensensor. Lapoor weet je wel waar die toerensensor zit? Nou ik wel, daar kan ten eerste nooit van ze leven olie van de vooras op komen. Op me werk ook gehad, is meer elektronica storing.
volgens display rijden we 74 km per uur
kijk toch nooit naar de toeren, zit een slootarm aan en hoeft alleen maar stationair te draaien dan.