John Deere 6400
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 6400 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
@deutz110: komt nog wel een keer
@me: jazeker
kan die versleten fendt ook weg
Jawel, cabine zag er al veel netter uit zei je pa.
je was pas bij de buren op gang dus zo vel is hij niet meer
Nee gek he, jij bent eerder op gang met een 30km bak, gaat ten slotte ook maar tot 30, ik moet door tot 40 . En ook al zou dat zo zijn, dan is dat ding niet meteen slechter.
en je schakelde ook nog een keer op
en de trekker zit tegen de 7000 uur aan
En ja dus??? kan makkelijk nog meer bij.
hij haalt de 10000 niet
de sjonie wel
Dat zeg jij, maar dat zegt niks
Moet hij wel heel extreem ge/misbruikt zijn.
Keertje reviseren en moet toch moeiteloos richting de 15000uur lopen of zie ik dat verkeerd?
toen zijden ze allemaal dan is hij zeker al gereviceerd want die blokken zijn op tussen de 7 en 8000 uur
Ja inderdaad vincent, zeg toch ook niet dat het een andere trekker is? :?
Jaja hou jij het maar bij je jd met worst erbij
De rest van de trekker is dan nog lang niet op, nieuwe koppeling erin en kan er weer netzoveel uur tegenaan.
Meeste trekkers kunnen dan nog wel ff, is gewoon zaak om in een paar jaar zoveel mogelijk uren te maken, een trekker van 30 jaar oud moet je geen tig uren meer mee maken, dan gaan er andere dingen kapot.
Welke is trouwens feller? deze of de 308? :lol: ben ook benieuwd naar t dieselverbruik straks, of daar nog verschil in zit, die 6220 van ons zuipt stukken meer dan de oude 3650, al is dat wel een vergelijking tussen een 6 en 4-cilinder natuurlijk
Haha, ik ben benieuwd! Tank is iig groter, dus zal wel meer lusten :lol:
Blablabla. Lariekoek, een keer een koppeling, een keer een cilindertje en toevallig een keer een lager uit de versnellingsbak.
Of ging het niet ver mij
Eerlijk gezegd hebben we dit jaar net zo veel kosten aan de case 845 als aan als de 4 deutzen bij elkaar.
Maarja, ieder zijn ding, ik vindt die fendt er niet eens zo raar uit zien, en daar zit de voorlader op dus die zal ook nog genoeg gebruikt worden. Dit lijkt mij ook zeer zeker geen rare trekker!
Koppeling is er uitgebrand op de kuibult, wordt steeds erg warm, gebruikt een klein beetje olie enz.
In de 3 jaar heeft hij een 750 uur gemaakt denk ik, voornamelijk veel transport (tijdje mee naar school geweest)
De dx zal een jaar of 3 ouder zijn schat ik, maakt 350uur per jaar denk ik. Dit jaar een cilinder vervangen na een vastloper (eigen schult, koelribben vol zooi)
De 6206 is 33 jaar oud denk ik ongeveer 10000 uur. Nieuw gekocht, doet het nu wat rustiger. nog wat maaien en schudden enzo.
De 4007 weet ik niet, hebben we 2e hands gekocht, was van een hobbyist. Toen we hem kochten had hij nog nooit de 4e versnelling gezien! Ding ziet er niet uit, wordt gebruikt voor het kunstmest strooien (raar spul!) Voor de uren zal ik moeten kijken (vorig jaar een nieuwe koppeling in gekomen)
En de 3005 zal al wel ruim 40 zijn. 15 jaar geleden een grote reviesie gehad, maar rijd nog met de orginele cilinders, en op zijn eerste koppeling.
Fendt wordt nog zat gebruikt, zeker de voorlader voor al m'n beunklusjes . Maar bijv de maaier was niet zo best, trekstang gebroken en as getorst, zulkse dingen.
Der moet een nieuwe koppeling in die case?
Verder scheelt het wel dat jij die olle deutzen enz weer fixt he, anders is het niet te betalen