International 844 S
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
nieuwe zuigers+bussen erin
Laatste
Reacties
allemaal rond de 24/25 bar. Redelijk dus nog. Alleen zag ik bij het demonteren van de oude bussen dat de o-ringen om de bussen heen helemaal poreus waren. Ik wil het blok gewoon piekfijn in orde hebben dus dan is reviseren natuurlijk een mooie oplossing haha. Blok had inmiddels ook al 15.000 uur gedraait dus geen schaamte.
maar maakt 3000 toere op teller is da nie wa te veel? uren kloppen niet, start wel goed en bijna geen onder druk. comfort 2000. moes hij 3750 voor hebbe
moet wel het een en ander aan gebeure
wa zegge jullie?
3000 toeren is wel aardig veel voor een lange slag motor. Maar het wil niet zeggen dat hij hierdoor kapot loopt. Denk aan trekkertrek. Daar draaien de trekkers zker 2700 toeren/of meer. Maar mijn advies is laat hem lekker rond 2500 toeren draaien voor normaal werk. Als hij verder niet trilt of gekke geluiden maakt en de koppeling/achterbrug in orde is dan zijn die trekkers dat geld wel waard.
en wat bedoel je met achterbrug, olie lekken tikken ofwa? ja hij loopt 35 met 3000 toeren zegels op brandstofpomp zijn allemaal nog heel en plaatjes zijn ook recht dus vond ik beetje raar.
normaal gesproken lopen bijna alle 44 serie inters wel redelijk hard bij 2500 toeren. Wat ik met de achterbrug bedoel is dat je goed moet uitkijken dat de synchroom messen er niet uit liggen. Dat wil zeggen dat hij vaak uit de versnelling springt. En het differentieel wil ook nog wel eens versleten zijn.