Foto van een International 844 S, bezig met poseren.Ruil vliegwiel, ruil drukgroep die iets strakker is afgesteld + druklagers en nieuwe koppelingsplaatvan Vekoma clutch

International 844 S

ihnkearltje
Foto van een International 844 S, bezig met poseren.

Ruil vliegwiel, ruil drukgroep die iets strakker is afgesteld + druklagers en nieuwe koppelingsplaat
van Vekoma clutch

Reacties

IHFan
Waarom iets strakker af laten stellen als ik vragen mag?
ihnkearltje
Zodat hij er met trekkertrek niet zo snel doorheen gaat.
voor het slippen van de koppeling zegmaar.
IHFan
Ohh okej dan slipt hij niet zo snel. Zit er dan ook een nadeel aan? want anders zouden ze het allemaal hebben 😛 bedoel er verder niks mee maar dat vraag ik me zo af? of grijpt de koppeling dan veel meer? En dat is een sinterplaat ofniet? die kunnen zoiezo al meer hebben.
ihnkearltje
Inderdaad het is een sinterplaat. deze kunnen meer hebben maar hebbe ook als nadeel dat het vliegwiel/drukgroep minder mooi in slijt. de 844-s hebben standaard al sinterplaten. Het nadeel van de verzwaring van de koppelings druk is dat je de koppelings pedaal wat zwaarder in moet trappen. Maar super veel verschil merk je daar niet in aangezien de koppeling van de 844-s toch al zo ligt gaat en de koppeling van de 423 die ik gewend ben zwaarder gaat komt het goed uit.
GD tuning Garyp
@ihnkearltje Je hebt een PB 😉

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!