New Holland Interieur
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de New Holland Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik vraag me af of die Fendt op jou profiel plaatje nieuwer is...
geen idee kan je wel vertellen dat die fijner is
maar daar het tog niet om ? dit bent gewoon olde bakker
jij moet ff de betekenis opzoeken van full powershift
dit bent opzich ook geen verkeerde bakken nee heb er zelf ook wel op gecrost,
zelfs de techniek van de ford 40 serie zie je nogwel in de goedkope T6000 serie
Haha idd toen lagen die andere merken (zeker Fendt) achter. Jammer is wel het trage achteruit-rijden en de synchro's
als je groepen hebt zoals A-B-C dan heb je geen fullpowershift
dat zie je trouwens niet zoveel meer case heefd het wel gehad in die americaanse bakker dan heb je gewoon stuk of 17 versnellings zonder groepen
echt wel ! en schij alsjeblieft uut over die olde fendt !
fendt liep cker niet achter, die had zelfs op de 615E een soort powershift, fendt was niet zo kapot van powershift en kwam daarom al vroeg met de vario
ik begon niet over Fendt
Haha, die koppelomvormer die je vast kon zetten?? Dat is echt geen PS Maar dit is een semi-ps, de latere hadden wel FULL
is jaloersie
Jahoor een koppelomvormer een powershift? En die ongesynchroniseerde groepen/achteruit dan? En dan die aloude LMS bak van de 300 serie, terwijl anderen allang een hi-lo of zelfs 3 of 4 traps bakken hadden
nee van B naar C koppelt de trekker zelf ja
kon ff niet op de naam komen
maar wat hebben jullie tog steeds met die fendt we hadden het tog over die klapbakken ?
Gelukkig schakel je bij JD in een profiel, kan je niet roeren
Idd, daar wordt het vaak veel soepeler van, want dizze types HOREN soepel te schakelen!
nee een grote pan soep koken met die lange stukken van fendt :lol:
dacht eerder precies het zelfde meende ook dat dit fullpowershift was maar niet dus :lol:
had je er een beetje beter je best voor motten doen :lol:
en wat bambi erdoor
De Fendt 300Conimex?
wie heeft het hier over mijn bambi ?
@fendt-vario
Vanaf tm 150 was het geloof ik optie een full-powershift, dan had je dus geen groepen A B C meer, maar 18 vooruit, 6 achteruit. Technisch bijna gelijke bak
k bedoel in het algemeen Bambi, maar zo te horen heb jij nog een Bambi'tje in de aanbieding? :lol:
werden die wel veel gekocht heb ze nog nooit gezien
De SE uitvoering van Fendt?
@DESLAGERURRE
Dan kom jij wel roeren met dat mixertje wat ik gezien heb zeker?
@maartendankers
Simpel maar doeltreffend
nee een grote pan soep koken met die lange stukken van fendt
Nu met optionele powerboost in de vorm van Chilisaus
Haha ze lopen voorop?? Straalaandrijving??
Geen twijfel mogelijk, je bent je foto waardig hehe
rij momenteel meer op een claas aresn 697ATZ dan op een fendt hoor
@WimBe
Gelukkig schakel je bij JD in een profiel, kan je niet roeren
Hoeft ja niet, kan ook zonder profiel krijgen toch? dan heb je zo'n dichte bak
En de tandwielen en lammellenpakketten komen je tegemoet, zodra je het bakje weer eens open doet?
vliegen em om de oren ja
san maak ik um maar niet open
Heb je gelijk in maar dan schakel je ook niet mis
Ik werk dan bij een JD-dealer, waar ik spul in de werkplaats zie staan en kom dan ook bij een Fendt-dealer, waar de werkplaats echt niet leeg is Ik ken nog een verhaal van een Fendt 930 die op een unimog klapt met 60?? met een zanddumper erachter. Gietstuk waar de parallel'en van de voorwielen bij motor afgeknapt en het mooiste is nog dat die unimog alleen wat blikschade heeft en gewoon weg komt rijden.... Ik probeer een beetje nuance te brengen in het merken-gezever
Dat hele blok vooraan waar die armen aan hangen ook dwars doormidden gescheurd he, viel me mee dat die armen niet gebroken waren
Uhu heb het ding paar keer gezien we hebben het dus ongetwijfeld over dezelfde Bedrag van de schade ook gehoord?
Gaat je mond spoelen ofzo
Een hele leuke...
liever een zetor dan zoon nh die jullie hadden P
FPS is heeft weinig markt bij Zetor, ze hebben nu wel een 3traps PS. Daarbij heeft is de nieuwe cabine geluids arm, dus wat jij zegt klopt van geen kant.
Wat is zijn geluidsarm bij zetor? 80 Db? Dat is nog schadelijk voor je oren. Maar ik heb eens een proxima 85 gereden bij PTC+ en dan vraag je je af of de tijd of stil gestaan bij zetor of dat ik verwend ben. Volgens mij dat eerste. Misschien zijn de forterras wel stiller, dat weet ik niet, maar die proxima vind ik kak.
Wij rijden een MF575 uit 1982. Die had een geluidsarme cabine, toentertijd. Met volgas decibel tegen de 90 aan. Dat was toen geluidsarm en nu gewoon een takke herrie. Dus wat is bij zetor de definitie van geluidsarm? En ik bedoel maar, als akkerbouwer zit ik hele dagen op zo'n ding, dan moet het goed zijn. Ik ben geen koeienboer die af en toe een hoekje maait.
...geluidsarme ( < 78 dB) vrijzicht cabine
Fendt had op 600 serie wel duospeed gehad .. maar dat is gewoon hydro aandrijving, in praktijk schijnbaar ook niet alles ...Maar begin van hydro rijden was er wel !