Ford 4000
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 4000 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Gelukkig heb je deze zo in tweeën, mocht het nodig zijn.
Tipje: mocht hij gesplitst moeten worden, trek dan de achterkant weg De voorkant er goed voor krijgen schijnt lastiger te zijn, dan de achterkant er tegen schuiven
Trekker ziet er wel netjes uit, Martijn!
Het zal natuurlijk ook van de opbouw van je vooras afhangen Mijn neef (monteur) vertelde dit al eens. Ik kan er toch van uit gaan, dat het dan klopt?
De grootste rotklus die ik aan mee heb geholpen was het inlepelen van een motor in een Unimog 406.
Die moet net voor hij bij de transmissie komt de hoek om met maar een paar centimeter speling, en dan moet je nog de krik onder de transmissie zetten.
De Mercedes onder de traktoren... Helaas gaat dat ook wel 'kapot'
Alles gaat wel ooit kapot... Een voertuig dat nooit kapot gaat, of volgens die persoon nooit kapot gaat, bestaat niet.
Leef je uit op een ford 4000 of een Steyr Plus-Serie. Die gaan niet zo gauw kapot. (buurman rijdt nog steeds met de 4000, en wij nog met de 760 zonder veel problemen). de 1000-serie is de degelijkste van ford
Ja, maar bij dat spul kun je t eigenlijk niet gebruiken
z'n 4000 is moeilijk echt kapot te krijgen
Stimmt!
Buurman kreeg m nie kapot voor een maaier van 3,2m . Tractor lag daar te bloaken