Fendt 308 Holland Farmer
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 308 Holland Farmer ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Gister net als @fendt308-driver mezelf naar het gala gereden
Laatste
Reacties
Is niet van mij, maar van @fendt308-driver. Achter hebben ze expres niet gedaan, beetje veel werk. Voor waarschijnlijk vergeten of zo iets.
t hoefde niet van hem. Dan was ik ze toch niet?
Toen hadden we het alleen over die achter velgen met al die zooi erin lig. Niet over de voorvelgen.
Beetje wel, ja. Dit is de 300 serie, een 308 Holland Farmer. Er achter is een 500 serie, een 512C. Het ziet het er het zelfde ongeveer uit. Behalve dat de achterste, 512 een 6cil is, en de voorste een 4cil. Daarom is de achterste ook groter.
kijk en vergelijk
Haha. 500 heeft full powershift, maar bij de 300 moet je nog koppelen tussen de trapjes. En dat soort dingen zijn anders.
conclusie, 2 verschillende trekkers
Die gewoon verdomd veel op elkaar lijken
Rare 500-series hebben jullie dan...
Hoe bedoel je?
Was ff de naam er van kwijt, dacht dat het zo heette.
Er ligt een powershift in, maar full is hij niet.
300 ook, maar bij 500 schakeld ie automatisch over dacht dat ze het zo noemden.
Nu heb je wel heel rare trekkers :? Een Farmertje 300 heeft geen enkele vorm van powershift, en transmissieschakelautomatiek ontbreekt bij de Favorit 500...
Ik heb van de zomer op een 512 gereden, en die trappen die met de klik schakelaar kiesbaar zijn automatisch, niet koppelen voor nodig. Ging automatisch over.
Dat is manueel schakelen.
onze 308 heeft toch semi-powershift :?
Je hebt de gewone 6 versnelling als je die bedoeld, maar je hebt ook een klikschakelaar er op waar je bij de 500-serie 4 standen op hebt die automatisch gaan, en bij de 300-serie de LMS schakeling, die wel gekoppeld moet worden.
Nee! De 300-serie heeft geen enkele vorm van powershift. Een powershift schakelt zonder dat je de rijkoppeling moet ontkoppelen.
Zo heeft de Favorit 500c Turboshift ook geen automatische fullpowershift, want automatisch is hij niet, je moet de trappen zelf 1 voor 1 schakelen met de duimschakelaar op die soeplepel en die soeplepel is voor de groepen die met het koppelingspedaal moet schakelen.
oke weer wat wijzer
Idd, zo blijf je bij spijkeren