Case International 940
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 940 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
het is een 940 maar er staat geen map, kan iemand een map maken voor case international 940 alvast bedankt.
Laatste
Reacties
Joa dat he'w
was in reparatie bij ons, die 733 is van ons zelf
Das nou jammer... Is t een vooruitgang?
Of de 40-serie een vooruitgang op de 33-serie is
En 750 aftakas
Cabine is ook mooier, lampen zitten weggewerkt ín de cabine ipv ervoor gedraaid zoals bij de 33 serie.
dat, en de 750 toeren aftakas, andere motorkap en eenmooi digitaal dashbord maakt hem iets meer trekker dan de 33 serie in mijn ogen.
De 33-serie is in dat segment gewoon een trekker zoals gewoon. Zeker als je dan gaat kijken naar de vierpitters 733/740 (44kW), 833/840 (49kW) en 940 (52 kW). Dat zijn immers trekkers uit het compacte segment. Ga je voor fregatten, koos je toch al gauw voor een 743/745/845 XL.
als je een trekker zoekt met meer eigen gewicht, en dezelfde pk's, dan moet je idd niet bij de 33 og 40 serie zijn.
Trekker voor het grote werk dus. Dit zijn de bijna perfecte trekkers voor die jaren voor t kleine werk.