Foto van een International 834.. Foto is geplaatst door johnny red op 18-05-2013 om 20:37:11, met 31 reacties.

International 834

johnny red
Foto van een International 834.

Reacties

Inter1246fan
Oeh 834, zeldzaam type!
IHC-power
@Inter1246fan klopt, je ziet ze vooral in Frankrijk omdat ze ook daar in elkaar gezet werden. Deze heeft trouwens al de motor van een 844! 😄
1046
@IHC-power gewone 844 of 844-S
IHC-power
@1046 gewone 844. 😄
1046
@IHC-power is dus gewoon een 824
IHC-power
@1046 nee. In een 824 ligt de D-239, met een boring van 98,4 en 74pk. In de 834 ligt een D-246, met een boring van 100 en 75pk. 😄
1046
@IHC-power das waar , je hebt gelijk
stevenpaas
Zelfde blok als in deze dus!
stevenpaas
@1046 en @IHC-power 824 had D-239 EN D-246 motoren. Zie:ihace.de/01_schlepper/0824/…
stevenpaas
mc-cormick-ihc
@stevenpaas dat had waarschijnlijk ook te maken met de plastic of aluminium grille. nieuwer type 824 met gemodificeerd blok
SJB533
@IHC-power
Zoals Steven al zegt: vanaf mrt 1973 kwam er een motor met grotere boring in de 824's 😉 De 239 zal toen wel op t randje gezeten hebben qua vermogen 😄
SJB533
@mc-cormick-ihc
Nee. De alugrille kwam al in 1972, de 246 in 1973 😉 Zie ook bovenstaande vermoeden
mc-cormick-ihc
@SJB533 dat zal dan wel weinig met mekaar te maken hebben. klopt t dan wel dat de alu gril uitvoeringen allemaal rechte uitgangen op de pomp hebben van de verstuiverleidingen en de plastic gril uitvoeringen t ouwe type pomp hebben met schuine uitgangen?
SJB533
@mc-cormick-ihc
Ik zeg geen ja en geen nee...
stevenpaas
@mc-cormick-ihc dat zal dan ook wel niet kloppen 😉
mc-cormick-ihc
@SJB533 haha. nou laat ik t zo zegge, ik heb plastic gril met schuine uitgangen. en alle andere plastic uitvoeringen die ik gezien hebbe hadde dat ook en de alu modelle rechte dus dr zat wel iets techniek verandering in
mc-cormick-ihc
@stevenpaas je gaat mij niet belachelijk maken he intermaat, ik doe meer reallife onderzoek en ontdekkingen dan dat ik alle info van internet en uit boeken haal dus ik kan dr ook welles naast zitte haha
stevenpaas
@mc-cormick-ihc Sorry vriend, het was niet m'n bedoeling om je belachelijk te maken...
Maar ik wist toevallig datde latere 824 hetzelfde blok had als mijn 844 van vroeger. 😄
SJB533
@mc-cormick-ihc
Denk, dat je zo wel reactie krijgt
mc-cormick-ihc
@stevenpaas haha das al ff gelee
stevenpaas
@mc-cormick-ihc jaar of 6 denk ik
IHC-power
@stevenpaas @SJB533 wist ik dan nog niet. Bedankt voor de aanvulling, weet ik dat ook weer! 😄
SJB533
@IHC-power
Uhm... Staat volgens mij ook in het Datenbuch 1937-1997...

Kun je op de vraag van de verstuiverleidingen ook even ingaan?
IHC-power
@SJB533 ik zie het idd ook in het datenbuch staan. Op LTR staat het niet en daar keek ik daarstraks. 😄 dat van die verstuiverleidingen weet ik helaas niet..
mc-cormick-ihc
@SJB533 @IHC-power dan laten we die vraag nog even open.
ik zag laatst wel dat de eerste 624ers een ander diezel filter hadden en de hendel om de aftakas in te schakelen was ook rond met mooie knop ipv plat. t zit m soms in de details...
IHC-power
@mc-cormick-ihc klopt. Het zit em in de details. Vroege 624'ers herken je idd aan het dieselfilter. En aan het koppelingspedaal, handrem, emblemen... 😄
mc-cormick-ihc
@IHC-power die emblemen vallen altijd gelijk op inderdaad.
SJB533
@IHC-power
Daar missen naar mijn idee nog wel eens gegevens. Kijk bijv eens naar de 955 "Cockpit" 😉

Je kunt niet alles weten he 😃

@Mc-cormick-ihc
Is een heel boek vol technische en optische verschillen van t materiaal uit Neuss 😉
mc-cormick-ihc
@SJB533 en welk boek is dat? T daten buch heb ik al...

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 834 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!