International 834
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 834 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zoals Steven al zegt: vanaf mrt 1973 kwam er een motor met grotere boring in de 824's De 239 zal toen wel op t randje gezeten hebben qua vermogen
Nee. De alugrille kwam al in 1972, de 246 in 1973 Zie ook bovenstaande vermoeden
Ik zeg geen ja en geen nee...
Maar ik wist toevallig datde latere 824 hetzelfde blok had als mijn 844 van vroeger.
Denk, dat je zo wel reactie krijgt
Uhm... Staat volgens mij ook in het Datenbuch 1937-1997...
Kun je op de vraag van de verstuiverleidingen ook even ingaan?
ik zag laatst wel dat de eerste 624ers een ander diezel filter hadden en de hendel om de aftakas in te schakelen was ook rond met mooie knop ipv plat. t zit m soms in de details...
Daar missen naar mijn idee nog wel eens gegevens. Kijk bijv eens naar de 955 "Cockpit"
Je kunt niet alles weten he
@Mc-cormick-ihc
Is een heel boek vol technische en optische verschillen van t materiaal uit Neuss