voor de waterrem in bakel. ntto 7 ton 3e plek. Foto is geplaatst door redpower op 09-09-2013 om 23:03:29, met 34 reacties.

Case International 956 XL

redpower
Voor de waterrem in bakel. ntto 7 ton 3e plek

Reacties

inter633733
Hoeveel gaf ie?
unipower
@inter633733 2x de helft 😃
DANOONTJE POWERR
@inter633733 Niet meer dan 165 pk anders was ie gediskwalificeerd
brauheist
Koen je faalt
koenjohndeere
@brauheist nee guus
brauheist
@koenjohndeere was te verwachte aap
koenjohndeere
redpower
107 pk.. Toch 50minder dan toegestaan
junior fan
Mooi 😃
valmet6400power
@redpower

Doet ie zoveel roken voor die paar pk extra dan standaard? Verdacht 😃
tractorquintentje
@valmet6400power gewoon geen turbo..
valmet6400power
@tractorquintentje

Jij wou zeggen dat ie door die 15 pk zoveel roken gaat? 8O
tractorquintentje
@valmet6400power jah, zonder turbo gaat ie echt niet veel meer pk's krijgen hoor...
stannetje96
@tractorquintentje zijn er zo veel waar 30 pk bij komt of meer
tractorquintentje
@stannetje96 niet bij 56 serie. Het meeste wat ik bij een 1056 heb geweten is 140pk, maar dat gelooft niet eens veel man...
valmet6400power
@tractorquintentje

Een fiat 100-90 met 15 pk erbij rookt niks... Dit is rook voor 50 pk?
tractorquintentje
@valmet6400power veel diesel betekent niet perse efficiente verbranding...
valmet6400power
@tractorquintentje

Met een paar slagen zoveel roken is niet best dan hoor?
tractorquintentje
@valmet6400power dit zijn ook wel meer dan paar slagen volgens mij. 😉 Deze tractoren zijn gewoon beperkt qua vermogen. Bovendien gaat het "opvoeren" in dit geval meer om het creeren van koppel dan pk's denk ik zo (dat zal Sander (redpower) wel bepalen) 😉
valmet6400power
@tractorquintentje

Met de toename van het koppel neemt het aantal paarden ook toe voor zover ik weet?
tractorquintentje
@valmet6400power hoeft niet perse.
Nog een voorbeeld:


Die steyr heeft 90pk (op pto) tegenover standaard 85pk. Maar heeft een zeer hoog koppel...
valmet6400power
@tractorquintentje

Hé wat achterlijk, zonde van die diesel dan!
redpower
Op de foto heb ik t heveltje 2tandjes verzet.. Niks aparts dus. En rook voor 50 pk is onzin.. Hoe minder rook hoe meer pk. Want betere verbranding... Maar wie hier aan de eerlijkheid van 107 pk twijfeld is nie goed bij ze hoofd!
stannetje96
@redpower maar wees eens eerlijk. Als je zon pluim ziet, valt 15 pk wel tegen
redpower
Iedere inter heeft dat... Dus jij vind het tegenvallen als je met 107 pk 3e word tussen trekkers van 165.. Die rook is wel altijd wat show geweest. Zonder die extra diesel komt ie dr ookwel
teunis
@redpower

Klopt! Mijn 956 stond voor de waterrem te roken as een malle en kwam op 104/105pk op de pto...

Pk's zegt ok nie altijd alles, je moet t op de baan zien te krijgen
valmet6400power
@redpower

Ik twijfel niet aan jou als je zegt dat ie maar 107 pk doet, dat maakt je prestatie alleen nog maar knapper
victor deutz
Rook ut de buzzeeeeeeeeee:)
redpower
Beetje rook is altijd mooi toch, ongeacht de pks.
eicher3105
Wat is dr voor nodig om een 856xl zo te laten dampen?
valmet6400power
@eicher3105

Passend sleuteltje op de brandstofpomp!
redpower
@eicher3105 of bedoel je 956? dan kom je met een sleuteltje 13 of 10 en een schroevendraaier al een heel end!
ErDee
@eicher3105 ongezond verstand

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!