Case IH Maxxum 110 Pro
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case IH Maxxum 110 Pro ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Transmissie/achterbrug
Zal met de snelheid van doen hebben. Een overdrive hebben ze niet zeker?
CNH eigen?
Elke 16x16 'Electro Command' bak zoals NH dat noemt heeft dat. De eerste versies wat meer dan de nieuwsten.
rechts op t spatbord zit ook nog ergens een hendel toch, Herbert? Die is voor akker transport
Zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar je hebt volgens mij maar 4 tandwielen/trappen eigenlijk. Als je bijvoorbeeld van de 12 naar de 13 gaat schakel je eigenlijk van de hoogste naar de laagste trap.
En die andere zit een extra knop op, niet? Dat is de schakeling tussen de C en D. Je hebt een vertraps powershift, Waarbij je het koppelingspedaal tussen de groepen A en B cq C en D niet hoeft te gebruiken. Zit er een automaatfunctie op? Schakelt die van 9 t/m 16 (17) aan 1 stuk?
Ja, en dan komt de boost er ook in.
Hoe bedoel je, Dinand?
@Herbert
Dat is een semi-powershift Hij schakelt niet onder last tussen C en D, maar regelt dan wel zelf, dat daartussen geschakeld wordt
Dat die boost aan gaat als je de automaat aan zet. En dan boven de 15km/h bij onze.
Dus als je de automaat niet kunt gebruiken, heb je niks aan de boost?
Normaliter gaat die bij aftakaswerk ook aan, maar bij onze is er waarschijnlijk een sensor kapot waardoor die niet werkt. Dat is ook niet nodig want hij geeft 140 pk aan de aftakas.
@Herbert
Ik wist niet dat dat bij die serie van jullie zo werkte, is het verbruik dan niet hoog?