John Deere Fronthef
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere Fronthef ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
John Deere. Nieuwe fronthef met de knopjes om hem al staande naast de fronthef te bedienen.
Ik begin te twijfelen....
@haasjeRens @coen-de-kok @StijnTheDeereDriver JD of Zuidberg? Er zit wel het JD hitch nog wat op.
mooi, komen ze maar 15 jaar mee achter... of zat het er vroeger ook op maar op een andere plaats?
Whoops, foutje! Daar moet ik je gelijk in geven.......
Maar valt wel op te lossen. Dit mapje kan alst moet een andere naam krijgen en foto's zijn ook te verplaatsen.
Yep. Tis een JD. Bevestiging van een JD man.
Op de fronthef?
Ze bouwen pas 4 jaar eigen frontheffen dus denk niet dat er vroeger ook knopjes op zaten, wel bij spatborden achter voor achterhef.
Nee, een andere JD man(medewerker dealer).
JD hefjes zie ik eerlijk gezegd ook niet veel, maar deze is er wel een. Weet niet of deze verkocht is of demo. Der zijn wel wat 6215R's verkocht, dus kan er een van zijn.
Ah oke. Weer wat bijgeleerd!
Maar op zulke dingen kun je nog een keer bezuinigen, daar kun je beter op bezuinigen dan op een goeide stoel en arico. Maar arcio hebben wij ook niet in de trekker
Als alles te duur was hadden we wel een of andere zeepsnor en een stal van voor de oorlog
Eens, maar vergeet de opbouwkosten niet.
Zal dat niet in Mannheim gebeuren?
Nee, volgens mij gebeurt dat bij de plaatselijke dealer? Daar ben ik echter niet zeker van.
Ja voor de originele hef wel, voor de Zuidberg niet. Dat gebeurt bij de dealer meestal. Daarom opbouwkosten. Plus een hef affabriek lijkt me beter omdat er naderhand niet aan de trekker gerommeld wordt.
Als je JD fronthef bedoeld. Die zijn pas bij de R weer in productie gegaan.
En als je voor Fendt koos had je het in 1993 al Met drukknopjes, met positieregeling en optioneel met 2 toerige, 2 draairichtingen schakelende frontaftakas. Maar toch top dat JD er nu ook wat aan doet
Geïntegreerde? Das deze toch?
@StijnTheDeereDriver en @RobinBos zullen het wel weten denk.
Cabine vering is goed genoeg zo
Dringend tijd dat je op een 6215R of een 7310R kan zitten/werken, die dingen trekken, hebben power en TORQUE !! en gaan laag in toeren net zoals fendt
Net terug van JD trainig, geloof me fendt heeft het zwaar nu met de nieuwe S4 modellen.
passieve filterreiniging ..
vergroot koelingspakket ..
extern watergekoelde EGR ..
roetfilterpakket ..
En de omkeer links/rechts gebruiken blijft ook bij elke trekkertest een struikelpuntje
De M serie was anders toch wel mede geïnspireerd op de NL markt... werd toen rond de introductie op de ATH 2012 gezegd....
Sowieso denk ik niet dat een fabrikant met 1 fabriek(Horst)/een ontwikkelings en distributiekantoor(JD Enschede, weet niet of die nog ook nog daar zitten of inmiddels bij Wim Bosman zijn ingetrokken, ook de ? Afgestoten? fabriek zou nog voor JD produceren)/ eigen verkoopkantoor(Horst) in NL niks om de NL markt geeft/er niks voor wil maken.