845 xl super plus herkennen
Hoe kun je het verschil zien tussen een 845 xl plus en een super plus? de super splus heeft wat pk's meer maar kun het verschil ook zien zonder dat je hem aan een waterrem moet hangen?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
kijk maar ze bestaan wel en heb ooit wel eens een foto van eentje op tf gezien. ze zijn eigenlijk precies hetzelfde als de xl plus maar hebben 7 pk meer
een 845 XL plus met alle opties dr op, en de importeur maak dr super plus van
konedata.net/Traktorit/caseih745plus.htm/
de super plus heeft meer vermogen.
Plus-range 845 en 856 had meer vermogen en 856 van het station klauwen werd een 295 millimeter doorsnede 310 Mill. In 1987, werd ook viistokeulainen 845, die werd verkocht in Finland is erg laag. In 1989 verhuist de productie naar Engeland. In 1992, 845 kwam uit de nog 94-pk Super Plus. Meest recente 845's en 856's werden in de zomer van 1996. 844/845 dwz in totaal 22 jaar.
hier nog een foto:
Er zijn ook Case IH trekkers in frankrijk en Engeland gebouwd.
op die site staan alleen de types die in duitsland zijn gebouwd. ze zeggen dat de 845xl niet in duitsland is gebouwd terwijl we zelf een duitse 845XL hebben.
Jordi, doe mij eens een foto van t typeplaatje, als je wil. (Heb t trouwens een keer eerder gezien.) De 845XL is inderdaad een 100% Frans type. Al zijn er ook 845's uit Duitsland gekomen, die in Zuid-Afrika geassembleerd werden. Zat geen D268 in maar een ADE motor. Dat is een Perkins-licentie uit Zuid-Afrika. ADE betekent Atlantis Diesel Engine. Dat die er in ligt komt trouwens door toenmalige wetgeving dat de trekker niet 100% import mocht zijn. Dat is bijv ook de reden dat MWM en ZF, maar ook AGCO fabrieken in Brazilië hebben.
In duitsland heette die 844XL
Wat Jordi zegt kan best nog wel eens kloppen. Een 845XL met Duitse nummers (D030280D0XXXXX) heb ik ook al eerder gezien! Stond bij Abemec geloof ik.
bedoel je dus dat de super plus die lage neus heeft? dat was volgens mij gewoon een special edition zegmar waar er n stuk of 20 van gemaakt zijn
weet even niet hoe je een fotos bij moet voegen.
alemaal flauwe kul is aleen xl en xl plus geweest
De "Freisicht" staat hier helemaal los van. Dit was een aanpassing van een boer, die zijn frontmaaier slecht kon zien. Dit idee is later door de fabriek overgenomen. Was volgens mij alleen in de Plus periode leverbaar, en ik meende dat Deutz in die tijd er ook al mee bezig was. Voor Deutz was de stap logischer, omdat ze luchtgekoelde motoren gebruikten, en daardoor geen radiateur in de weg hadden zitten...
Inters zijn nooit geleverd af fabriek met een lijnpomp er werden alleen maar roterende pompen gemonteerd, in het begin monteerde ze boshc V/A pompen en later bosch V/E pompen die hebben een betere regelateur en kun je wat meer brandstof uit halen.
Franse en duitse uitvoeringen werden allemaal in duitsland (in neuss aan de rhein) gebouwd alleen naar wensen van de landen ietsjes anders uitgevoerd.
De 844xl is in nederland ook genoeg verkocht maar werden meer onder de naam 845 verkocht omdat de eerst 844ers een slechte naam hadden doordat ze welles kapot gingen.
dat plus staat voor het hydraulische systeem wat aangepast is bij de latere types, die geven namelijk extra veel olie (meer dan z'n voorgangers) als je het hydrauliek hendel helemaal naar achteren trekt dan word en electrisch een ventiel bediend die de olie van het stuur systeem ook naar het ventiel stuurd zodat je meer olie uit je snelkoppelingen kan laten stromen.
Il semble que le 845 XL Super Plus soit fait un nl 895 ANGLAIS avec un turbo (Case IH 4240 en fait)
A confirmer
Vrij vertaald
Bevestiging?
de 85/95 serie is heel anders dan de 45 / 55 /56 serie.
85/95 serie zijn engelse trekkers en werden in doncaster (engeland) gebouwd, de 45/55/56 serie's werden allemaal in neuss (duitsland) die duitsers maakten ook de franse uitvoeringen omdat er GEEN IH fabriek in frankrijk stond.