Iemand ervaring met bartsparts.nl?
Wat zijn de ervaringen met bartsparts.nl? wat als bv een verkeerd onderdeel opgestuurd wordt?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Voor de klant een uitkomst voor onderdelen die niet meer gemaakt worden en lastig te verkrijgen zijn. En voor de mechanisatiebedrijven een uitkomt om van oncourante, en lastig te verkopen onderdelen af te komen.
Vaak liggen de onderdelen die besteld worden bij ons al een heel tijdje op de plank. En die mogen bij ons ook wel weg voor wat minder dan normaal.
Normaal gesproken pak ik alles wel voldoende in, vooral omdat de pakketdienst bij de dpd niet al te betrouwbaar is als het om beschadigingen gaat.
Zo heb ik een tijdje geleden (prive) een pakking besteld voor een die later gevouwen was om door de brievenbus te passen. Deze dichtte later niet meer af zoals het had gemoeten...
Hiervoor heb ik een week later wel een nieuwe voor gekregen.
Behoorlijk wat onderdelen voordelig kunnen kopen maar ook 3 of 4 keer dat onderdelen niet voorradig waren. Wel geld terug gekregen maar geen credit factuur. Discussie gehad over onderdeel nummers. Stond een nummer op de site van een set maar kreeg alleen het enkele onderdeel binnen waardoor toch duur betaald. De discussie is uiteindelijk dood gebloed omdat ik geen reactie meer kreeg van bartsparts. Ook een keer een filter bestelt die niet op kwam dagen behoorlijk wat telefoontjes over gepleegd en uiteindelijke “boze e-mail" gestuurd en toen werd het opgelost.
Ook een keer verkeerde onderdelen binnen gekregen die ik weer netjes terug heb gestuurd maar mijn onderdelen liet op zich wachten.
Ik vind het een heel mooi systeem maar het werkt nog niet helemaal. Ik heb behoorlijk een aantal onderdelen voordelig kunnen kopen en geef bartsparts nog voordeel van de twijfel.
Wel vind ik dat bedrijven geen onderdelen moeten plaatsen die ietsje goedkoper zijn dan elders want dan heeft dit systeem geen voordeel, dan kan ik net zo goed plaatselijk kopen.
Maar je moet zowiezo 2 weken de tijd nemen,wat een ZEER GROTE ergernis is,voordat je het materiaal eens bezorgd krijgt.
Tig keren er achter aan bellen mailen,niemand die daar iets van elkaar weet,of dat ze je even naar de desbetreffende collega doorverbinden,echt theoretisch computervolk die geen affiniteit met de landbouw hebben
Ook al paar keer meegemaakt dat ze er na 2weken wachten en wachten erachter kwamen dat de delen niet meer te leveren waren.
Het geld werd wel snel teruggestort,maar geen fatsoenlijke credit factuur.
Ook eens meegemaakt ,orgineel walterscheid deel besteld en je krijgt een B of C merk geleverd.
Of je zit 2 weken te wachten en het onderdeel blijkt bij een collega een half uur bij je vandaan te komen...
Maar nogmaals het idee is mooi,maar je krijgt er een punthoofd van.
Het is wel opletten met verzendkosten, ik moest er twee hebben en dan was het voordeliger om het iets hoger geprijsde te nemen bij iemand die er twee op voorraad had omdat er dan maar 1 keer verzendkosten zijn.
En ik vind het wel een beetje pruts dat er bijna geen omschrijving is en geen foto, soms twijfel je of je het goede onderdeelnummer hebt en dan word je nog niks wijzer.
Als ik twijfels heb over de herkomst of de verzender van de onderdelen gaat het vaker niet goed. Heel aantal bestellingen verliepen prima. Al is mijn ervaring beperkt enkele jaren gemiddeld 1x per maand.