Dag interlui,
ik heb altijd gedacht dat inter 553 altijd met alu gril zijn geleverd en nooit met plastic gril nu zie ik op mp een zogenaamde 553 met plastic gril dit heeft volgens mij meer weg van de 523/624/724. wat denken jullie dat dit is?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
1. het is eigenlijk een 523
2. andere motorkap...(553-kap heeft andere zijschilden)
volgens mij moet die andere grill der in die groveren inter gril of het is geen 533 weet het niet zeker
andere motorkap ook
raar geval dus..
is idd een 3 cilinder motor, dus verhaaltje bij de foto klopt ook niet...
Scheelt anders 4 pk
Het zou kunnen dat dit misschien een van de eersten is. Maar dan klopt het bouwjaar niet. Want in 75 werd alleen nog de 533 gebouwd. Lijkt me niet helemaal betrouwbaar gezien het aantal fouten in de informatie.
Niet geheel, de enige overeenkomst tussen 553 en 633 is de motor, met de motorkap. De achterkant van de 633 is veel lichter en kleiner
Je trekt 2 series door elkaar De 553 is opgevolgd door de 554, de kleinste uit de 44-serie De 4/5/633 kwamen voort uit de 323-453. Dat de 554 is overigens weer gauw verdwenen, doordat de 33-serie kwam.
Wat, andere versnellingsbak? 633? Staat er in principe ook ja
Ook begin 1975 nog Hij is zelfs nog naast de 633 gebouwd, 1 maand
Dat dacht ik niet, weet niet wanneer die precies gekomen zijn...
Die van de 633, zal t ff duidelijker maken
@tractorquintentje
Die van de 633, zal t ff duidelijker maken
jah dat zat ik al te denken 633 was naar onze mening te licht gebouwd tegenover de 553
Valt mee Is een andere klasse he
Je hebt mensen die gewoon niet met trekkers omkunnen gaan. Dacht dat mister Start Pilot al erg was, maar jij volgt op de voet
@tractorquintentje
Je hebt mensen die gewoon niet met trekkers omkunnen gaan. Dacht dat mister Start Pilot al erg was, maar jij volgt op de voet
jij ooit een 633 voor een maiskar, 3 meterse kulter, een 10 kuubs mesttank en een 3 schaar ploeg gezet?
De 3 meter cultivator heb ik nog achter een 533 gehad De rest herken ik als slopen
@tractorquintentje
De 3 meter cultivator heb ik nog achter een 533 gehad De rest herken ik als slopen
och och, ik vind het nog goed meevallen, hij had er 12 000 uren met dat werk opzitten. Iedereen die um ooit bezig gezien heeft zegt nu: "jah amai, da was toch een machien ze"... En da wast ook, niet tegen te houden qua trekken en nooit veel problemen mee gehad... Maarja het houdt ooit op, met die belasting... Hij was gewoon helemaal versleten, zat nog weinig goeds aan...
Zijn idd machtig sterke trekkers, de 533 ook al, maar een drieschaar is nogal groot. Dan is t geen wonder dat je er met 12000 uur afscheid van moet nemen.
@tractorquintentje
Zijn idd machtig sterke trekkers, de 533 ook al, maar een drieschaar is nogal groot. Dan is t geen wonder dat je er met 12000 uur afscheid van moet nemen.
Dat de 553 degelijker is, is logisch, dat is nu t verschil A-serie en B-serie
@tractorquintentje
Dat de 553 degelijker is, is logisch, dat is nu t verschil A-serie en B-serie