Beste mede Tf'ers Wij zijn in het bezit van een lamborghini 854 met frontlader en lopen eigenlijk tegen het probleem aan dat wij hierdoor 1 dubbelwerkend ventiel te kort komen. Gelukkig zit er op de tractor ook een enkel werkend ventiel wat natuurlijk ook prima kan voor de frontlader alleen zit ik met het probleem waar het de retour naar toe kan. Ik zie op het forum al vaker voorbij komen dat deze op de vulstop lijd tot schuimvorming en dat willen wij natuurlijk voorkomen, Is er hier iemand die weet waar de retour heen gaat/waar ik deze af kan tappen? Anders zat ik te denken om onderaan de aflaat stop van de transmissie (volgens handboek zelfde olie als voor de hydrauliek) te gebruiken als retour en hier een stevige kooi om te maken zodat deze niet beschadigd iemand hier ook ervaring mee? Alvast bedankt voor jullie antwoorden Hobbyboeren
Beste mede tractorfanners Ik ben momenteel bezig met de opbouw van een hefinrichting op mijn d25.2. Nu had ik de volgende vragen: 1. Ik heb meerdere stangen hierbij gekregen en neem aan dat de bovenste stang van de uitgaande as hefarm naar het ventiel loopt ( ik weet niet of dit correct is) kan iemand mij vertellen hoe de stangen horen te lopen? 2. Om de uitgaande as van de hefarm zit aan de rechterkant een ring met daarachter een V vormige nok waar is deze voor? 3. Hoe hoort normaal het bediengselement te zitten? Als mensen hier fotos van zouden kunnen sturen zou ik hellemaal tevreden zijn. Alvast bedankt!
Wat zijn de kenmerken aan een kapot regel ECU? Ik heb wat problemen met het electrisch systeem. (Defecte toerenteller, oliedrukmeter steigt en daalt onverklaarbaar snel bij inschakelen verlichting) urenteller defect. Kan dit het ecu zijn?
Leeftijd: onbekend Laatst online: 1mnd geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: